dromen over de babies

dit is al de 2e keer dat ik over de aankomende baby's droom.
hahahah.meestal droom ik dat ze er zo uitvallen en dat er verder nog niemand aanwezig is om ons te helpen. maar we redden het.
ook bedenkt ik steeds of dit moet ik nog halen , en dat moet ik nog halen voor het te laat is. dat komt dan meestal door zo een droom.

ook droom ik dat ze veel haar hebben. echt heel raar.

hebben jullie dat ook.

by the way my zoon zei vanmorgen mag ik de baby's een kus en knuffel geven. schattig he.

x martina

hoi hoi

ik denk dat iedereen wel droomt over de aankomende baby's.
dat had ik bij de andere 2 ook zo erg.
dit keer valt het mee maar misschien is dat omdat ik zo weinig slaap! hihi
ik heb wel een aantal keer gedroomd dat het een jongen was i.p.v een meid.
allemaal van die scenario's die je dan in je hoofd haalt.
of dat mijn vriend te laat is enz.
ik fantaseer wel eens hoe ze eruit zal zien, ook zoveel haar als haar zussen? en dan zwart of bruin of ditmaal helemaal anders. op wie lijkt ze enz..
dat houdt me altijd enorm bezig.
kan niet wachten om dr bij ons te mogen hebben! heerlijk!!!

Liefs

jah, heel bizar. Ik droomde dat ik een tweeling kreeg, een jongen en een meid. Na de bevalling groeide het meisje binnen een half uur uit tot een 10 jarige, en het jongetje kromp weg tot niets. ???? Volgens mn vriend is dat mijn intuitie die bevestigd dat we een meid krijgen (1 keer met echo bevestigd), maar volgens mij ben ik gewoon niet
wijs.

gr. Peet
(34 +3 weken)

Heel raar maar over mn babytje droom ik heel af en toe maar, eerst een keer dat hij snachts niet huilde de volgende ochtend schoot ik wakker ( in mn droom) en rende naar de babykamer toe om te kijken of hij nog leefde dat was gelukkig wel zo in mn droom.

Waar ik nu juist wel veel over droom is mn kleine hondje( shih-tzu), die was kortgeleden aangevallen door een grote hond. ( gelukkig had ze verder niks, net op tijd).
Toen ben ik zelf ook pas gevallen, omdat ik die hond weer achterna ging. (rotbeest) en zn baasje deed niks. allemaal schaafwonden op mn been.Ik moet ook uitkijken nu, maar ja wat gaat er voor moedergevoelens door je heen als je je kleine beesie ziet liggen piepen op haar rug!

Ben blij dat alles weer goed is, heel raar het zullen wel de hormonen zijn, maar als ik soms aan haar denk dat er wat kan gebeuren, krijg ik toch traantjes in mn ogen.

xxx miranda.

34 weken vandaag!!!

Gekke dromen genoeg!!!!

Laatst droomde ik dat ik eerst beviel van een voor-baby (kleine versie van de echte baby), daarna kwam de echte baby. Maar omdat we maar een jongensnaam hadden en het beide jongetjes waren wist ik niet welke we nou de 'echte' naam moesten geven. Uiteindelijk bleek de voor-baby dood te gaan en dat was normaal?!

Laatst ook gedroomd dat ik vergat de baby (leek alleen meer op een alien)  te voeden. Maar het huilde ook niet. Toen kwam ik er na een dag achter dat er nog een soort vlies over heen zat waardoor ik het niet kon horen en ook niet goed kon zien. Daar onder kwam een normale baby te voorschijn, helemaal uitgedroogd natuurlijk. Gelukkig was ik nog net op tijd met voeding geven...

Tja, wat hormonen allemaal wel niet niet met je kunnen doen...

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan