dromen over je ongeboren kindje

hallo allemaal!!!

wie heeft ze voor gehad? dromen die je iets vertelen over je ongeboren kindje. ik ben nu 20weken zwanger van mijn tweede kindje en heb nog geen dromen gehad... of kan het messchien ook zijn dat ik me ze gewoon niet herinner of is het messchien wel dat ik nu veel minder bezig ben met mijn zwangerschap??? In vergelijking met mijn eerste zwangerschap had ik wel dromen dromen die mij vertelde dat ik een dochtertje zou krijgen!

ik heb ze ook pas sinds een week of zo!
Ben nu 21 weken.
Ik droomde altijd al best veel, wellicht dat dat er mee te maken heeft?

De dromen die ik over baby heb zijn alleen maar positief, van het knuffelen tot babykleertjes, ik wordt altijd blij wakker als ik over de baby heb gedroomd!

t komt voor jou ook vast nog wel!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ook ik heb dromen gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Of dromen, eigenlijk iedere nacht dezelfde droom. In mijn droom stond ik in een schoenenwinkel en in de buggy zat een klein blond mannetje. Ik wist gelijk dat ik een zoontje zou krijgen! Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en ik ben heel benieuwd of ik ook weer deze mooie droom ga krijgen.

Groetjes

Hi,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap helemaal geen dromen over de baby gehad: geen goede en gelukkig ook geen slecht. Tot nu toe (13 weken) ook nog niet.
Wel droom ik heel erg veel en heel erg naar, maar dat is een probleem wat niet met de zwangerschap te maken heeft, maar wat ik al jaren heb. In combinatie met de zwangerschap slaap ik nu wel veel slechter en als je dan behoorlijke nachtmerries hebt, is datn niet prettig.

Volgens mij is het geen probleem dat je niet droomt over je kindje toch?

Gr. Tamara.

Hoihoi,

Ik herken het wel. Bij de eerste had ik ook veel dromen en droomde ik ook dat het een jongentje werd. Ook had ik rare dromen dat ik m vergat of dat hij ontzettend ieniemienie was en in m'n hand paste.

Nu bij de tweede heb ik daar veel minder 'last' van. Ik heb nog maar een enkele keer gedroomd. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik toch het idee heb er minder mee bezig te zijn. Voor de eerste moet je alles nog kopen en uitzoeken en ben je er erg mee bezig. Nu heb ik alles van zolder gehaald, gewassen en in de kast gelegd, kamertje gemaakt, maar veel minder bezig geweest met het uitzoeken e.d. van dingen. Heeft toch invloed denk ik!

Groetjes,
Jo

hey

ik heb met me eerste ook heel veel dromen gehad hele enge zelfs! maar nu ben ik bijna 22 weken en heb alleen gewone dromen geen dromen over me baby of zwangerschap. ik denk dat het inderdaad te maken heeft met angsten of hoeveel je met je zwangerschap bezig bent.

groetjes
Mama2

Hallo,

Ik droom vanaf het begin al wisselend over een jongetje als over een meisje. beide zijn ze erg eigenwijs en hebben al vroeg een eigen wil (die eigen wil merk ik nu ook regelmatig door de duwen (harde duwen!!!! waarvan mijn buik duidlijk beweegt bij zo'n 20 weken)

In mijn droom vermaken beide baby's zich goed. soms droom ik ook dat de kleine (op de leeftijd van een jaar of 6) precies doet wat ik die dag gedaan heb bv. de puzzel van 1500 stukjes maken.
de kleine schopt nu al de stukjes van mijn buik als ik die even als tafel gebruik.

Ook heb ik al een paar keer gedroomd dat ik achter een tweeling wagen loop. dit droom ik steeds vaker na de pretecho met 28 weken waar maar 1 kindje op te zien was.

Hoe dit komt weet ik niet, hebben jullie een idee? Komt dit mss onbewust dat een studente van de echoscopiste heeft gezegd 'deze jonge dame werkt vandaag niet mee!' terwijl bij de pretecho de vrouw het had over 'deze knul heeft al aardige spierballen' Even voor de duidelijkheid mijn vriend en ik wilde niet weten of het een jongen of een meid werd.

Groetjes Sweetygirl

Terug
Bovenaan