Dromen (over kindje/ over bevalling)

De koptekst zegt het al, ik ben benieuwd wie over de bevalling of het kindje droomt en wat je dan precies ziet. Hoe vaak gebeurt het e.d.

Ik ben zelf deze week al 2x bevallen!
Het ging allemaal zo snel, ik riep het hoofdje is er al! en de verloskundige kwam net aangelopen en ik d8, dat haalt ze niet en ik kan mn kind niet op de grond laten vallen. Heb ik haar zelf ter wereld gebracht, zo opgetild aan het hoofdje zeg maar!
Jeetje, heftig!
En ik heb flarden van een andere droom dat er allemaal mensen omheen stonden, fotos te maken...ik weet het allemaal niet meer.

Het komt steeds dichterbij in ieder geval!

groetjes Hilal
32w2d

Ik heb nu nog geen dromen over de bevalling/ baby, maar ik herken het wel.

Ik heb bv bij andere zwangerschappen gedroomd dat de baby uit het bedje was verdwenen of dat het kamertje zo donker was dat ik niet bij het bedje kon.

Of dat ik midden in de nacht rechtop in bed zat met mijn armen zwaaide en  probeerde de baby tegen te houden die (dacht ik dus) van het bed viel.

Of dat ik ineens 2 baby's had gekregen...

Of dat ik baby gehuil hoorde maar mijn kind niet kon vinden tussen 100 andere baby's.

Het is wat: zwanger zijn.

( ja het is leuk  vind ik)

Groetjes Manda 29.1

Gelukkig heb ik nog niet over de bevalling gedroomd!!!
Wel inderdaad over kwijt zijn van de baby of niet kunnen vinden. De laatste tijd valt het gelukkig weer mee, maar dat komt misschien omdat ik zoiezo slecht slaap de laatste tijd!

Wel heftig; die dromen over je bevalling!

x Mammloes

ik heb gelukkig ook nog niet over de bevalling gedroomd!
ik droom wel heel naar over mn andere 2 kids dat hun wat gebeurd, heel vervelend vind ik dat! het ik bij mn 2e zwangerschap ook, droomde ik ook veel over mn dochter, op de een of andere manier bang dat er met hun wat gebeurd terwiijl er een "nieuw" kindje komt?!

groetjes susanne

Terug
Bovenaan