Dromen over positiefs test en echo van baby

<p style="text-align: left;">Hoi meiden ,</p><p>sinds kort heb ik alleen maar dromen over positieve zwangerschapstesten en over echo’s van een baby ?</p><p>zijn er meer meiden die er last van hebben? En wat betekent dit ? <br /><br />me laatste menstruatie was 13 februari en nu 3 maanden overtijd en heel vaag licht positief getest en heb woensdag 20 mei eerste echo , alleen ben heel erg bang dat er niks in me baarmoeder zit vanwege een hele licht vage test ?</p>

Heb je vaker dan 1x getest en was dat iedere keer vaag? Ik heb na mijn vorige zwangerschap (juni 2019) geen menstruatie meer gehad. En bleek 3 weken terug zonder ik het wist al ruim 19 weken zwanger te zijn.. kreeg vooral last van enge dromen. Maar had verder geen klachten, tot ik in eens getrappel voelde. Ben toen pas gaan testen. Wel met clearblue. Misschien kun je nog een test doen met clearblue indicator? Succes! 

Naja ze zeggen een streep is een streep hoe vaag die ook is. Ook raar dat je al sinds feb geen menstruatie meer gehad hebt? Of was het voor de tijd ook onregelmatig? Ik denk dat je gewoon zwanger bent. Nog een weekje in spanning! Ik duim voor je :)

Normaal gesproken heb ik elke maand me menstruatie maar heb ook allerlei symptomen zoals veel eten pijn onder me buik stemmingswisselen veel eten (vooral lekkere dingen) heel erg moe veel plassen enzovoort ? ik zou nu dan 13 weken zijn maar vindt 20 mei pas een echo echt laat had eerder al gebeld maar ze konden het niet verplaatsen ?

Terug
Bovenaan