Dromen over zwanger zijn

<p>Letterlijk dus haha. Vannacht droomde ik dat ik 30 weken zwanger was. Ik was op een concert van Anouk met allemaal vrienden en zij stopte zelf ook regelmatig met zingen en dan kwam ze er even bij zitten. Ik liep als een trotse pauw rond met m'n buik, te aaien en te showen. Super leuk!</p><p>Tot de sfeer veranderde en ik in een sportschool stond. Ik deed zie goed en kwaad mee met een hele rare sportles met willekeurige sporten en oefeningen en waggelde daarna terug naar de kleedkamer. Daar merkte ik dat mijn buik een beetje raar zat, en dat ik niks voelde als ik mijn hand erop legde. Mijn buik stortte in elkaar en bleek gemaakt te zijn van kussens en magnetron folie!</p><p>Nouja. Idiote droom weer haha. Kan eigenlijk altijd m'n droom wel navertellen hoor, maar vond deze wel interessant om te delen ;) </p><p>Dromen jullie ook wel eens over (niet)zwanger zijn? </p>

Wow intense droom! Ik droom ook erg vaak over zwanger zijn, vannacht nog. Al was het ineens van mijn ex... huhh?!. Maar ik droom dus ook vaak dat ik moet bevallen en daarna hup ineens de bevalling skip en een kind heb. En dat is dan meteen een kleuter. Maar bij mij gaat er dan ook vaak iets mis of klopt er iets niet. Of ik ben vergeten een babykamer te maken en kleertjes te kopen ofzo. Echt, mijn hoofd maakt er ook de gekste verhalen van. We zijn er gewoon zo mee bezig en dat moet dan verwerkt worden als we dromen. Die wens zit nou eenmaal zo diep van binnen.. ik vind het meestal wel leuk als ik weer zo'n droom heb gehad. Ben ik toch even 'zwanger geweest'. 

Haha ja herkenbaar! Ik vind het ook leuk ja :) maar soms ook wel verdrietig (nee, meer sip) als ik dan wakker ben.
Maar vannacht was wel een nare grimmige droom, sowieso in zijn geheel. 

Van de week wel.. dat ik aan het wachten was op m’n NOD en dat me vriend en ik uit elkaar waren.. hij had een nieuwe vriendin en 1x sex gehad en ze dacht meteen dat ze zwanger was.. iedereen was in paniek.. en ik stond er bij en zei: hallo hij en ik hebben sex gehad in mijn vruchtbare periode en zelf ik weet niet eens of ik zwanger ben dus meissie maak je niet druk je bent niet meteen de volgende dag na de sex zwanger ??
nu slaap ik al 2 nachten weinig.. gister nacht viel ik pas rond half 5 / 5uur in slaap en afgelopen avond rond half 12 gaan slapen en vanochtend was ik al om 6uur wakker.. ik heb dit nooit! Ik hou van slapen en slaap altijd zo 10uur achter elkaar.. en dan zal je verwachten dat ik in de middag dood moe ben.. niet dus hè.. pfff 

Oh mijn god ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een 3 ling en bij de buren op de schutting baby schildpadjes ging stelen, die ik pap moest voeren omdat ze anders zonnebloemen werden ??????

Hahahaha wauw xCy, die is mega bizar haha! Ik schrijf wel eens mijn dromen op en ik vind het heerlijk om terug te lezen. Kan me dan ook weer helemaal het gevoel van die droom herinneren. Klinkt alsof jij ook best vaak je droom kan navertellen of niet?
Haha ook typisch SanneStar! Waar we allemaal wel niet mee bezig zijn 's nachts hè

Terug
Bovenaan