Dromen van onze kleintjes!

Hebben jullie al eens kunnen achterhalen waar jullie kleintjes over dromen?

Maandag werd Rebecca huilend wakker en ze klonk bang.
Ik vroeg haar of ze bang was en ze antwoordde met: "Ja".
Ik verwachtte al dat ze gedroomd had en vroeg wat ze zag.
"Een poppetje", zei ze.
Ik vroeg haar wat dat poppetje deed en waar die was.
Hij zat in haar bed naar haar te kijken, zei ze.
Ahhh...vond het zo zielig!!

Van de week had ze ook een knal gehoord (ook in haar slaap/droom).
Kan ik me goed indenken na zulke heftige weken voor haar met dat vuurwerk.

Groetjes, Marianne mv Rebecca

Als onze Sophie eenmaal slaapt, hoor ik haar (vooralsnog dan) niet meer tot de volgende ochtend. Over dromen heeft ze het dan ook niet....

Haar grote broer daarentegen heeft via zijn papa ontdekt dat er op de computer zoiets bestaat als Mario...... en daar droomt hij dus over, bij het wakker worden is dat het eerste wat ik in geuren en kleuren te horen krijg hahaha. Het moet toch niet gekker worden!

Succes met je kleine 'woelwater', hopelijk slaapt ze snel weer rustig en in haar eigen grote bed helemaal door!

Groetjes
Susan

Echt erachter komen waar Chloë over droomt lukt me niet maar ze roept regelmatig in haar slaap " isse mij" . Ik vermoed dus dat ze droomt dat iemand haar iets afpakt..
Weet het anders ook niet..

Misschien moet mama maar eens iets anders zoeken om me te spelen ipv chloë der speelgoed..

groetjes Pally

ik heb het vermoeden dat Enzo ook droomt. Tis een beetje lastig uithoren bij z'on kleintje.
Maar als hij wakker wordt dan kletst hij over gebeurtenissen die hij een dag ervoor heeft meegemaakt. Zo  mocht hij in een brandweerauto zitten en als hij wakker wordt heeft hij er hele verhalen over.En ook over zijn knuffels in bed   hele verhalen. Net of hij ze echt heeft beleeft.
Zelf ben ik ook een dromer dus zou Enzo het ook wel worden

liefs
di silva

Terug
Bovenaan