Dromen......zucht.....

A

Anoniem

Guest
Ik word er gek van! Het lijkt wel of ik werkelijk de hele nacht lig te dromen...
Ik slaap er echt slecht van en word totaal niet uitgerust wakker....
Heel vervelend, dat lijkt me logisch... Heb nu ook weer hoofdpijn.

Iemand enig idee of er trucjes voor/tegen zijn??

Liefs Annet
15w6d

Hoi Annet,
ik zit met het zelfde probleem. Ik word min of meer elke ochtend (naast het niet  uitgerust zijn) ook  stijf wakker van het draaien en woelen en ja dan die hoofdpijn..... ook erg vervelend omdat je alleen paracetamol mag nemen. dat doe ik dan ook alleen als het echt niet te harden is omdat ik toch liever niks neem,  als ik het neem is het 1 per dag.

Ik slaap sinds een maand met een voedingskussen omdat ik door het woelen steeds op mijn buik ging liggen en dan de rest van de dag best wat buikpijn had. en  aangezien ik  19 weken zwanger ben van 2 meisjes is  die buik  al  groot.

Mocht iemand tips hebben, hoor ik het ook graag.

Liefs,
Sara

hoi hoi.

ook ik heb slapenloze nachten gehad. (nu nog wel maar dat komt door de voorween.)

wat bij mij hielp en nog steeds helpt is voor het slapen een lekkere warme douche nemen en een kruik vullen.

zodra ik dan lekker warm in bed lig ga ik meestal nog even tv kijken en dan val ik zo in slaap.

een kopje groene thee schijnt ook te helpen alleen heb ik dat zelf nog niet geprobeerd.

succes ermee!

liefs, do

36 weken precies

Hoi meiden....
Bedankt voor jullie reacties! Alleen....ik hoef geen tips om in te slapen, maar wel om niet zoveel te dromen. Mijn probleem is dus niet het slapen, maar wel wat er daarbij allemaal gebeurt....

Dusss.als iemand de gouden tip heeft....
Liefs Annet

hoi,

Helaas heb ik geen goed nieuws voor je (tussen haakjes) dan, dromen is net als misselijkheid, vermoeidheid ook een zwangerschapkwaaltje
door de hormonen worden je dromen vooral in het begin heftiger en intenser en daar is geen remedie tegen, en soms zijn het hele vreemde dromen wat nergens op slaat, maar goed voor lief nemen zou ik zeggen verder in de zwangerschap word dit minder.

groetjes Bianca

Terug
Bovenaan