Dromen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie dromen dat je een kindje in je armen houd wat van jou en je man/vriend is??
Ik heb bij tijd en wijle wel eens zo'n droom. De laatste is inmiddels een hele poos geleden en die was zo echt dat ik echt moest gaan kijken of ik het niet had gedroomd(helaas was dat wel). Vanacht heb ik sinds lange tijd weer gedroomd over het in mijn armen houden van ons kindje.......zucht ik wou dat het al zo ver was. Deze week klusweek dus maar eens flink aan de slag en dan maar hopen dat die droom werkelijkheid word!!!!
Liefs van een verlangend Bloem 25-je

Ohhh meid, ik weet precies wat je bedoeld. Ben in mijn dromen al tig keer zwanger geweest, heb al een aantal keren moeten bevallen, de vliezen zijn al een keer gebroken, ik onderneem allerlei leuke dingen met 'mijn kinderen' etc etc. Hoezo ermee bezig zijn???  Heb een keer gedroomd dat ik zwanger was. Ik werd wakker, voelde aan mijn buik en oh wat voelde ik mij gelukkig en warm van binnen. Helaas werd ik gauw echt wakker.... Ik probeer er zo ontspannen mogelijk en relaxed mee om te gaan maar helaas...hoe moet ik iets loslaten als ik het o zo graag wil? Ik ga er mee naar bed en sta er mee op! En ook overdag loop ik te dagdromen. Dit virus is nu ook overgeslagen naar mijn vriend...hihi. Ook hij is er nu continu mee bezig!

Veel succes en heel veel klusplezier natuurlijk!!!!!

Liefs Eva

dromen,dromen en nog eens dromen
ja ja ik weet er ook alles van en ik denk dat iedreen dat wel heb
maar het valt zo tegen als je wakker word he
ik hoop nou dat als het echt zover is en het licht in dat kamertje
die kleine druimes dat je het weer droomd maar dan lachend
wakker word en dat gun ik echt iedereen hier op dit forum
gr voetbalgek xx

Hi voetbalgek,

Ik benieuwd hoe jullie ziekenhuisbezoek was gisteren. Ik hoop dat het positief heeft uitgepakt! Ik heb in iedergeval hard voor jullie geduimd! Laat je mij even weten hoe het was als je er behoefte aan heb? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, alleen geinteresseerd!
Ik kan het ook begrijpen als je denkt...nu even niet!

xxx Dee

Terug
Bovenaan