Dromen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb 3 april mijn NOD, als het goed gaat.
Vorige week ben ik vaak misselijk geweest en heb ik veel last van een trekkend gevoel in mijn buik. Het lijkt sprekend op bandenpijn.
Nu heb ik al een paar dagen nergens geen last meer van. Net als Roseliek!

Maat ik heb al 2 nachten last van dromen. Ik ben dan wel zwanger, maar ik krijg steeds een miskraam. Met veel heftige bloedingen. Net als mijn vorige miskramen.

Tuurlijk hoop ik dat ik zwanger ben, maar nog een miskraam. Nee, dat kan ik nu niet meer aan. Ik heb er 4 gehad en de laatste 2 waren achter elkaar. Nu zijn we weer bezig, na die 2 mk. Misschien heb ik onbewust de miskramen nog niet helemaal verwerkt. Vandaar die dromen. Dat kan. Maar angstig is het wel.

Wie herkent dit. Ik hoop uiteraard niemand.
Ik heb nu elke nacht angstige dromen. Dat komt mijn nachtrust niet ten goede. Zeker niet deze week, morgen een belangrijk tentamen. Waarvoor ik nog veel moet doen. Ik ben al een oudje, dat weer aan de studie is begonnen. Jawel, met 2 kindjes en hopelijk nu weer zwanger van nummer 3. En nog eens een baan voor 3 dagen in de week.
Jullie begrijpen, een goede nachtrust..... heerlijk!!!!!!!!

Liefs, Monique

Hallo Monique,

In mijn eerste zwangerschap had ik in het begin ok last van rare en enge dromen. Ik moet zeggen dat ik toen ook veel stress had ivm mijn werkgever Dat heeft er denk ik veel mee te maken. Zoals het nu is misschien zwanger in mijn 5de week maar nog geen confermatie via test (2x neg.). laatste test zondag. Kom ik weer slecht in slaap en ben de gehele dag moe maar geen enge dromen. Maar nu ben ik totaal niet gestrest buiten de gewone spanning van ben ik wel of niet zwanger.

(ik test pas weer in week 6 want bij mijn eerste kind heb ik ook pas in week 6 getest en toen zat er duidelijk genoeg hcg in mijn bloed.

Monique veel sterkte en ik hoop dat dit helpt als antwoord.
groet nathalie

Terug
Bovenaan