Dromen

<p>Hi dames,</p><p>Hoe veel afleiding ik ook probeer te zoeken en hoe weinig ik er mee bezig probeer te zijn, ik weet dat ik er onbewust toch erg mee bezig ben als ik ineens een droom heb gehad hierover. Vannacht droomde ik dat ik beviel van een meisjes tweeling. Ik droom ook wel eens dat ik beval van een jongetje, of ineens een jongetje op mijn schoot heb dat mijn kind blijkt te zijn. Ook heb ik vaak, de nacht voor een zwangerschapstest, dat ik droom dat ik een plusje of een extra streepje zie. Het is dan altijd wel weer een tegenvaller als ik smorgens wakker wordt en een negatieve test in handen heb. </p><p> </p><p>Ik ben benieuwd of hier meer dames zijn die, zonder kinderen, toch ook dromen over bevallen of iets wat daar mee te maken heeft. Hoe gaan jullie daarmee om? </p>

Heel herkenbaar! Ik heb dat inderdaad ook, vooral in de week voor ik ongesteld moet worden. Vannacht enorme nachtmerrie over dat het misschien wel nooit zal lukken en ook heel vaak voordat ik ga testen dat ik droom dat ik een positieve test heb. Idd dan echt weer een tegenvaller de dag erna. Heb geen idee wat je daar aan zou kunnen doen, maar vind het inderdaad ook wel vervelend dat het steeds maar terug komt. Succes er mee! 

Ik droom ook ontzettend veel. En alles lijkt ook zo realistisch. Soms een teleurstelling als je sochtends weer wakker wordt. 

Ik droom ook ontzettend veel. En alles lijkt ook zo realistisch. Soms een teleurstelling als je sochtends weer wakker wordt. 

Meiden dit is bij mij wel ee symptoon van zwangerschap ;)

Ik ben 2 x zwanger geweest (1 miskraam en 1 zoontje nu van 10 maanden) en bij beiden had ik hele realistische dromen, al voor mn NOD. En achteraf bleek ik dus zwanger

Wat bijzonder Joena. Helaas is dat bij mij tot nu toe nog niet het geval geweest. Ik zit nu rond mijn eisprong en mijn NOD is over 2 weken. Vaak droom ik vlak voor mijn NOD dus ben benieuwd 

Terug
Bovenaan