Dromen

<p>Hoi</p><p>Hier even een vraagje onze dochter droom/ verwerkt veel in der slaap</p><p>Ze huilt/praat/schreeuwt dan en slaapt weer verder.. en dan wel zo hard dat de meeste er wakker van worden:p</p><p>Iemand ervaring tot waneer ze dit ongeveer doen ... onze zoon heeft dit bijna nooit gedaan namelijk</p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Hoe oud is ze? Wellicht een optie om voór het slapen even een momentje te pakken om de dag te bespreken? (wel al boven zonder afleidingen zoals tv enz)
- was een leuke dag he? We hebben zus en zo gedaan/jij was heel eventjes stout geweest maar…/toen hebben we samen geknutseld/we hebben ….gegeten en wauw je bordje was helemaal leeg/toen nog fijn in badje geweest en nu lekker naar bedje toe. Enzenz je vult gewoon die dag in in je gesprekje. Grote knuffel en dan benoemen: morgen weer een leuke nieuwe dag.
Zo help je namelijk een rijtje maken en misschien zelfs al een beetje verwerken ? hopelijk helpt het jullie. hier merk ik het verschil echt als ik het eens niet doe namelijk. Succes ?
 
Haha herkenbaar van mijn broertje! Ik was zelf ook nog jong natuurlijk, dus geen idee hoe lang dat aanhield. Maar ik deelde tot mijn tienerjaren een kamer met hem en werd geregeld wakker van lachen of een flard van een paar zinnen ofzo. Dat was inderdaad best luid. Ik raakte er wel gewend aan en sliep dan gewoon weer verder. Ik had het idee dat het als slaapwandelen was, maar dan verbaal. Hij was zelf niet bewust en je kon er ook niet echt wijs uit worden. Met gewoon negeren was het het snels weer stil. Ik vond het wel heel grappig.
Ik denk dus dat hij dit zeker tot een jaar of 10 gedaan heeft. Maar wie weet nog wel? Daar hoor ik nu niks meer van haha! 
 
Hoi
Zijn er nog meer mensen die dit hebben gehad ... wanneer stopte het bij jullie bij welke leeftijd
Of wat heeft echt bij jullie geholpen?
 
Terug
Bovenaan