A
Anoniem
Guest
Ha meiden, ik voel me vandaag een beetje verdrietig. Dat komt omdat ik vannacht 2 keer heb gedroomd dat het met ons ongeboren kindje niet goed ging. In de eerste droom kreeg ik een bloeding en daaropvolgend een miskraam, in de tweede droom waren we voor de eerste keer bij de VK en kregen we een echo waarop een kindje was te zien zonder een dooierzakje. Weet helemaal niet of dat laatste echt bestaat, maar de VK zei in de droom dat dat een teken was dat het kindje dood was. Ik werd huilend wakker, was helemaal overstuur, het leek net echt. Ik voelde me ook echt rot, nu nog steeds trouwens... Gelukkig werd mn man wakker en die heeft me lekker getroost. Nu vraag ik me af, is dit wel normaal? Hebben andere zwangere meiden hier ook last van? Volgende week donderdag 30 sept gaan we naar de VK voor de eerste echo, ik ben dan 9 weken. Tot die tijd kan ik niet echt genieten van de zwangerschap, genieten is misschien niet het goede woord maar als ik het hartje heb gehoord, dan ben ik past ECHT gerustgesteld. En nu maar hopen dat ik geen nare dromen mee krijg....