Dromen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik ben nu 20 en een halve week zwanger en heb tot nu toe niet zo'n leuke zwangerschap.
regelmatig naar ziekenhuis geweest voor echo's omdat ik bloedverlies had, regelmatig doorgestuurd naar gyn omdat de vk dacht ik vruchtwater verloor en ga zo maar even door.
behoorlijk stressen dus.
nu droom ik sinds een paar weken ook nog echt hartstikke stom.
ik ben ergens en ben mn kind kwijt, of ik ben aan het bevallen terwijl het nog veel te vroeg is (in die droom) of ik droom over mij en mn vriend die dingen aan het doen zijn en dat er niet eens een kindje is. zo stom!
het komt zo over alsof dat is wat ik liever heb ofzo maar dat is helemaal niet waar natuurlijk!
is er iemand die een beetje wat weet van betekenissen van dromen? en kun je me alsjeblieft dan vertellen dat het niets ergs is want ik voel me er echt rot over.
heb vrijdag ook de 20 weken echo en ben er echt doodzenuwachtig voor!

liefs antoinet

Hoi,

Het klinkt heel erg  bekend ik heb er nu nog geen last van, maar met de zwangerschap van mijn dochter wel.
En het lijkt wel hoe langer je zwanger bent hoe gekker je gaat dromen.
Is volgens mij echt een zwangerschapskwaal.
Ik dat ik aan het verbouwen was en dat er dan iemand tegen mij zei kijk je wel uit je bent zwanger en ik zei dan doodleuk ik ben helemaal niet zwanger.
En zo had ik nog wel veel mee gekke dromen hahaha.

Gr Angelique

hoi, ik heb ook van die bizarre dromen hoor! kan je niet vertellen wat ze betekenen maar je bent niet alleen hierin. zou op je eigen gevoel afgaan dat is meestal het beste.
en geniet dadelijk lekker van je 20 weken echo. laat ff weten hoe het is gegaan.

groetjes linda

hai antoinet,
wat jammer dat je zwangerschap tot nu toe zo moeizaam is verlopen... En dan ook nog zulke enge dromen! Wat dat laatste betreft: ik heb hele zwangerschap enorm gedroomd: soms hele rare, onwerkelijke dromen, soms echt nachtmerries. Ik kon ook echt moe wakker worden, van al dat gedroom. VK vertelde dat dit onder invloed van hormonen is. En dat de aankomende verantwoordelijkheid en het niet weten wat je te wachten staat, ook nog bijdrage eraan kunnen leveren. Dat maakte de dromen niet minder vervelend, maar ik was wel gerustgesteld erdoor.
Hopelijk kun je de 2e helft van je zwangerschap meer genieten en droom je minder eng.
Groetjes, mira, sinds 02-01 mama van jaap

Hey Antoinette

Het spijt me dat je al zoveel zorgen hebt gehad. Die angstdromen zijn geen voorbode hoor. Meer een reflectie van jouw angsten. Ik droom ook steeds over dingen waar ik me zorgen over maak.

Maar mag ik je eens vragen waarom je vk dacht dat je vruchtwater verloor?
En hoe werd dit dan door de gyn gecontroleerd?

Zie je, ook één van mijn angsten, al berust het bij mij nergens op. Enkel doordat mijn zus dat bij haar zwangerschap had (gelukkig wel nu gezonde zoon van 6 jaar)
En omdat ik al een mk heb   gehad.

Laat je het even weten? Laat ook even weten hoe je 20weken echo was
heel veel succes
knuffels sita

hee hallo

ik verloor heel veel vocht en het was geen afscheiding og urine (ik moest het ruiken van mn vk hahah dus vandaar) afscheiding en urine ruiken niet zo fris maar het vocht dat ik verloor rook niet smerig en het was ook niet dik of wit, wat vaak bij afscheiding het geval is.
ik moest toen nr het ziekenhuis en dan hebben ze zo'n extreem lang wattenstaafje dat ze in je vagina doen 1 minuut lang en die neemt vocht op. dan laten ze het vocht in een buisje druppelen en doen ze er een dekseltje op met een teststaafje eraan.
deze werkt net als een zwangerschapstest eigenlijk/
als er 1 streepje verschijnt is de test goed uitgevoerd en verlies je GEEN vruchtwater, als er twee streepjes verschijnen verlies je WEL vruchtwater. ook kijken ze met de echo of er nog genoeg vruchtwater is. als je een echo hebt en om je kindje heen is alles goed zwart dan is het goed want al het zwarte is vruchtwater.
ik ben vanochtend nog weer geweest omdat het vocht verlies bleef aanhouden en het was weer geen vruchtwater.
ik wilde natuurlijk weten waar het dan wel door kwam want ik maakte me er steeds ongeruster over.
nu blijkt het toch afscheiding te zijn alleen dan wat dunner en kleurloos, dat komt ook wl eens voor alleen meestal is het dus dikkig en wit van kleur.
heb ook nog een echo gehad en de baby groeit echt hartstikke goed en er was nog genoeg vruchtwater dus ik hoef me er nu echt niet meer druk over te maken of ik vruchtwater verlies.
ik hoop voor je dat je hier een beetje wijzer van bent geworden.
mocht je denken dat je vruchtwater verliest, de gyn zei tegen me dat het er dan ok wel met een behoorlijke vaart uit moest komen als je met deze termijn gebroken vliezen zou hebben dus...

verder iedereen bedankt voor de reacties! ben blij dat ik niet de enige ben met zulke rare dromen, heb het ook vandaag nagevraagd en dat kn inderdaad komen door de hormonen.
(die hormonen ook altijd!!!!!)

ik hoop dat iedereen verder een goede zwangerschap heeft!

liefs antoinette

Terug
Bovenaan