Dromen?

Hallo,

Onze dochter van 4 maand huilt tegenwoordig in haar slaap 's avonds en 's nachts even of maakt hele rare geluiden. Wie herkent dit? Zijn dit dromen?

Graag jullie reactie.

Groetjes moeders
 
Onze dochter, nu 8 maanden, huilt ook wel eens in haar slaap. Wij denken dat ze dan gewoon droomt. Net als wij verwerken zij natuurlijk ook de dingen die overdag zijn gebeurd in hun slaap.
 
Onze dochter van vier en een halve maand heeft dit vooral in het begin heel erg gehad. Begon ze ineens te krijsen, maar wel in haar slaap.Meestal hielp het dan om eventjes bij haar te gaan zitten of eventjes haar handjes of hoofdje te aaien. Sinds een tijdje heeft ze ook eenspeen en u is het al genoeg als we haar die weer in haar mondje stoppen.
Succes ermee
 
Mijn dochter van 4 maand, begint ook bijna elke nacht ineens te huilen. als ik dan bij haar bedje kom slaapt ze dus gewoon. ik denk ook dat het idd dromen is net zoals wij ook doen.
 
Ik denk dat jouw dochterje inderdaad gewoon droomt. Misschien heeft ze overdag veel indrukken opgedaan, die ze op haar manier moet verwerken.
Misschien helpt een speen haar goed door de nacht heen, dit werkt vaak ook kalmerend. Dit werkte namelijk bij mijn zoontje erg goed.

Succes ermee
 
Terug
Bovenaan