Dromen

Hallo,

Onze dochter van 4 maand huilt tegenwoordig in haar slaap 's avonds en 's nachts even of maakt hele rare geluiden. Wie herkent dit? Zijn dit dromen?

Graag jullie reactie.

Groetjes moeders
 
Hoi,

Mijn zoontje van 4 maanden doet dit sinds kort ook. Hij gaat altijd om 19 uur naar bed en wordt dan om 21 uur huilen en in paniek wakker. Ik leg hem dan meestal even aan en dan is hij snel weer getroost. Ik heb gehoord dat dit inderdaad komt door dromen en dat kinderen rond dat tijdstip overgaan in hun diepe slaap. Ik weet niet of het klopt maar het lijkt er wel op.

groetjes amelie
 
Hoi,het klopt, mijn dochtertje is nu 11 mnd en het kan nog wel meer worden.ze heeft het nu nog. die kleintjes maken overdag heel veel mee. het zijn allemaal nieuwe indrukken. ze moeten dat allemaal in dat kleine koppetje gaan verwerken. dat doen ze 's-nachts wanneer hun hersenen tot rust komen. en dan kunnen ze (te)veel meegemaakt hebben en gaan ze huilen, mijn ervaring is om ze te laten huilen, omdat ze eigenlijk in hun slaap huilen (het is maar heel even). als ze eenmaal overstuur werd en echt wakker was, dan ging ik haar pas troosten. was ze tot rust gebracht, dan legde ik haar neer en ging ze weer verder slapen. groetjes brenda
 
hallo,
ja bij mij ook, sind hij naar de creche gaat heeft hij droomjes en sinds deze week wordt hij huilend wakker en is er echt even door van slag.in de avond uurtjes tussen acht en tien uur in. ik denk dus ook dat hij nu droomt

groetjes miranda

 
Terug
Bovenaan