dromen

A

Anoniem

Guest
Vanaf welke leeftijd hebben kindjes eigenlijk dromen?
Kian heeft er nu best wel last van.  En wij ook, maar dat is minder belangrijk. 's Avonds tussen het avondeten en z'n laatste fles. Even de dag verwerken denk ik dan maar.
Niet zo erg dat ik denk er dingen voor aan te moeten passen, maar het klinkt zooo zielig. Hij is wel snel weer tevreden hoor. Aai over z'n bolletje, paar lieve woordjes en z'n speen, en dan gaat ie meteen weer slapen.
Hebben jullie kindjes hier ook last van?
Liefs Nelleke

Isa heeft er ook ongeveer een maandje al last van. Het schijnt dat idd kindjes vanaf zo'n 9 maandjes gaan dromen en Wendy mv Ty vertelde me laatst dat ze tegen de 10 maanden ook in kleur dromen. Dat kan dus best heftig zijn.
Ik hoor Isa ook wel eens in haar slaap huilen en kreunen. Idd de dag verwerken denk ik.

Hoort er allemaal bij!

Grtz. Poppetje71

Kay heeft het nu 3x gehad. Ineens een geschreeuw boven en huilen!! Als een gek naar boven natuurlijk en ligt hij in bedje met zijn ogen dicht heel hard te huilen. Niet wakker te krijgen ook. Als ik hem dan uit zijn bedje haal en tegen me aan hou, zachtjes een liedje zing en hem over zijn bolletje aan wordt hij rustiger en ineens is hij  wakker.. Hij kijkt dan verbaast om zich heen en snikt nog wat na.. Na een dikke kus en een klein beetje sap voor de dorst leg ik hem weer in bedje en slaapt hij meteen verder..

Vind het altijd zo zielig,..

Esmé mv Kay

Bij Tess nog niet echt gemerkt, maar Nick droomt wel veel. Vaak verwerken kinderen de indrukken van overdag snachts.

Groetjes sandra

Hoi hoi,

Tess is nu 7maanden en 1week oud en ik denk dat ze snachts ook weleens droomt.Ze begint dan ineens te huilen of te gillen en ik schrik me helemaal lam joh...Best eng hoor.Als ik dan ga kijken ligt ze gewoon te slapen.Dat zal toch niet zo blijven hoop ik,Ik vind het zo zielig voor haar.

Groetjes Kitty en Tess.

Wij hebben ook het vermoeden dat ie soms droomt ja. Eigenlijk net als Esmé, een nieuw huiltje, en alleen liggen bij mama doet meteen wonderen! ( God wat voel ik me dan goed, hihi) Maar hij gaat dan ook gelijk weer verder slapen. En hij bonkt de laatste tijd ook vaak met zijn hoofd tegen de bovenkant van zijn bedje, gewoon in zijn slaap! En wij het bed maar uitrennen om te kijken wat er gebeurt want wij schrikken ons nog steeds een hoedje bij dat gebonk...

-X- Marieke

Ik ben trouwens mijn poesje kwijt,. Iemand haar gezien??

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan