Dromen....

Hoi meiden,

Tot nu toe heb ik nog niet veel last van mijn hormonen, behalve als ik aan het dromen ben over de toekomst..  
Niet verder vertellen, maar ik heb zelfs al naar c.d's met kerstliedjes zitten luisteren!

Ik ben normaal al helemaal gek op die tijd van het jaar; hang het hele huis van onder tot boven vol met lichtjes en koop een boom die bijna niet in het huis past, maar nu is het helemaal erg!
Ik heb uitgerekend dat ik 1 december met verlof ga en dan zie ik mezelf lekker heel de december maand een beetje rondscharrelen in huis met mijn geweldige - en zooooo gewenste - dikke buik. Tukje doen, boekje lezen, taart bakken, nog een keertje  naar een  kerstmarkt,  hmmmm.

En in mijn dromen kom ik natuurlijk ook de dag na mijn bevalling uit het ziekenhuis met ons wondertje en ligt er een prachtig laagje sneeuw... hihihi, okay, misschien sla ik wel een beetje door  maar ik vind het zo heerlijk om daar over te dromen!

Hebben jullie dat nou ook??

Liefs, 10e

Hoi hoi

Ik kan me voorstellen dat je zo droomt. Zou ik ook willen doen, heb het helaas nog veel te druk met mijn werk. Ik ben lerares van groep 8, over 6 weken hebben we vakantie,..
dan ga ik dromen en genieten. Nu moet ik eerst groep 8 afscheid regelen.

Geniet en droom maar lekker door, Het mag!

liefs Nienke

Terug
Bovenaan