dromen

goedemorgen dames...vroeg me af hebben jullie ook zo last van rare dromen..dat mensen uit jaloezie er vanalles aan willen doen om te zorgen dat ik mijn kindje verlies..en het stomme is als ik dat droom is er ergens een geliefde in de buurt maar die heeft het niet eens in de gaten..vanacht probeerde een man mij te overrijden met een bulldozer..toen dat niet lukte kwam die met een hamer achter mij aan..nou raar toch ..heb vaker deze dromen..of zou ik gewoon nu al bang zijn dat er iets met mijn baby gebeurt ..dat ik hem nu al goed beschermen wil...

Ja dromen..... je word r hondsmoe van! Heel de nacht ben je bezig met van alles en aan het eind van de nacht schrik k vaak wakker en kom k dan niet meer in slaap. Vaak ben je met van alles bezig, dingen aan het verwerken waar je ook in je onderbewust zijn mee bezig bent. En ook heel vaak gooi je de meest bizarre dingen door elkaar! GRRR!! Hopen dat het snel minder word en we weer een goede nachtrust hebben!

Liefs

De laatste tijd is het bij mij rustig met dromen, maar ja ik slaap ook weinig moet ik zeggen. Ga er gemiddeld 3x uit per nacht en loop dan wel een half uur rond te spoken beneden.
Toen ik wel goed sliep ook bizarre dromen, aangevallen worden door een groep jongeren op de bushalte en niemand die helpt. Maar ook wel dat er met mijn man iets gebeurd. Echt jankend en schreeuwend werd ik dan wakker. Bah!

ja hier ook rare dromen, zal wel door de hormonen komen.
ik droom meer van de baby en de bevalling.
Droom bijv dat ik een hele kleine baby heb en dat ik vergeet waar ik hem/haar neer heb gelegd.

Ik heb er deze zwangerschap minder last van dan bij de andere 2, maar ik droom ook geregeld naar. Ik verlies inderdaad mijn kinderen geregeld, en voornamelijk door verdrinking. Echt heel akelig!

Gelukkig gaat het weer over zodra die kleine geboren is.

Terug
Bovenaan