Dromen

Ik lees altijd mee maar reageer niet erg vaak maar wilde jullie dit toch niet onthouden. Meestal zijn dromen naar voor onze kleintjes en is het brullen geblazen maar Roan lag van de week op een nacht in zijn bedje te slapen en toen heeft hij twee erg gelachen. Ik vond dit super komisch en nog nooit eerder meegemaakt. Iemand van jullie wel?

Liefs Frida

Ja dat heb ik bij de oudste 2 ook wel meegemaakt, ook praten ze vaak in hun slaap, soms heel vrolijk alsof ze een gesprek voeren soms ook in het frans, dat was voor mij de 1e keer echt grappig om mee te maken!

Gr MJ

Ja dat heb ik bij de oudste 2 ook wel meegemaakt, ook praten ze vaak in hun slaap, soms heel vrolijk alsof ze een gesprek voeren soms ook in het frans, dat was voor mij de 1e keer echt grappig om mee te maken!

Gr MJ

Gr MJ

ja hoor, nathalia heeft ook meerdere malen helemaal in een deuk gelegen.
ze heeft zelfs lopen zingen in haar slaap!
erg komisch, om je slapende kind zo "dronken" te horen zingen hahahaha.
dat liedje had ze overdags geleerd.

dromen/nachtmerries zijn meer en deels dingen die ze overdags meemaken/leren.
snachts leren de kids pas eigenlijk alles, omdat ze dan alles pas verwerken.

liefs, do

ja hoor, nathalia heeft ook meerdere malen helemaal in een deuk gelegen.
ze heeft zelfs lopen zingen in haar slaap!
erg komisch, om je slapende kind zo "dronken" te horen zingen hahahaha.
dat liedje had ze overdags geleerd.

dromen/nachtmerries zijn meer en deels dingen die ze overdags meemaken/leren.
snachts leren de kids pas eigenlijk alles, omdat ze dan alles pas verwerken.

liefs, do

echt hoor, ik haat dit forum!!! kan alle andere reacties weer eens niet lezen :S:S:S:S
was best wel benieuwd wat de andere zeiden hahahhaa.

nou, hopelijk kan ik ze morgen lezen :p

echt hoor, ik haat dit forum!!! kan alle andere reacties weer eens niet lezen :S:S:S:S
was best wel benieuwd wat de andere zeiden hahahhaa.

nou, hopelijk kan ik ze morgen lezen :p

Terug
Bovenaan