Dromen

Hoi,

Ik heb er bij mijn vorige zwangerschappen ook last van gehad en ook nu begint het weer de rare dromen. vannacht kwam ik in de droom bij de gyneacoloog, daar vertelde ik dat ik iets hards voelde aan de linkerkant van mijn lichaam, na onderzoek bleek het een videocamera te zijn, gelukkig hoefde ik niet geopereerd omdat aan de zijkant van mijn lichaam een naad (net als bij n pop) openging dus kon ik hem er zo uitpakken, het hoefde alleen even dichtgemaakt te worden.
Nou ja zeg, slaat toch gewoon nergens op, krijgt toch niemand verzonnen.
Jullie ook al rare dromen??

Gr MJ

hey MJ,

hahaha ik heb ook van de rare dromen, alleen bij mij gaan ze niet over kinderen of mijn lichaam, maar ongelofelijk bizar zijn ze wel altijd. Ik vraag me ook af waar het vandaan komt.
het zal wel door de hormonen komen, denk ik.
ik slaap ook heel licht, wordt door iedere zuchtje wakker.

liefs
nicole

Hoi MJ,

Ik heb ook ontzettend last van vreemde dromen. Heb er 1 die regelmatig terugkomt. Dat ik moet kiezen tussen ons kindje en mijn overleden vader, broer en schoonmoeder. Word dan ook iedere keer weer jankend wakker. Op dat moment is het zo realistisch allemaal. Eenmaal wakker ben ik weer blij dat ik die keuze gelukkig niet heb, maar slaap er wel heel slecht door.

Denk dat het veel te maken heeft met de angst dat er is mis gaat.

Liefs Supertje

Ja idd heel vreemd, ik heb het alleen als ik zwanger ben, normaal onthoud ik ze niet eens, als ik ze al heb!
Veel wakker worden/liggen heb ik gelukkig niet.
@supertje, je dat is echt niet leuk om te dromen, in mijn eerste zwangerschap droomde ik elke keer dat mn man vreemd ging, zo realistisch, maar echt niet om te lachen, gelukkig heb ik dat daarna en ook nu niet meer gedroomd!

Gr MJ

Nou! Volop!
Tis de laatste dagen wat minder, dat zal wel komen omdat ik steeds erg moe was en dieper sliep.

Heb nu al een paar keer visite gehad van overleden familie in mijn dromen en heb ook een paar keer een miskraam gedroomd. En dat terwijl ik (gelukkig) niet weet hoe dat is.
Ik verlies ineens veel bloed en heb dan ineens een minimensje in mijn handen. Echt eng!

Hopen dat het snel over is.

slaap lekker allemaal!

Terug
Bovenaan