Dromen

Hoi, heb tot nu toe 2 keer van mijn bevaldatum gedroomt een keer 11 mei en de tweede keer 14 april. Nu ben ik normaal op 5 mei uitgeteld en ben heel erg benieuwd wat het gaat worden. 14 april zou wel 3 weken te vroeg zijn.
Dan ng iets droim nu vaak dat het een jongetje is geworden terwijl wij al het geslacht weten en het wordt een meisje.?? Raar heh. Nu begin ik te twijfelen of we toch niet eens moeten nadenken over een jongens naam.
Dromen jullie ook?

haha..

ik heb t ook wel.. maar ben bang dat ik graag wil dat t eerder komt.. van mijn zoon ben ik met 37 w en 3 dagen bevallen..als dat voor deze ook weer zo is heb ik nog maar 2 weken! zou dat wel fijn vinden.. mijn lichaam begint t aardig te begeven..mja..

en die dromen jah... t word met de dag erger.. haha.. hoort erbij denk ik dan ma..

liefs!

Haha ja herkenbaar... ook ik droom dat het ineens een jongen is en dat terwijl wij ook een meid verwachten. Nu kreeg ik van de week een groeiecho (32 wk) en daarop was wederom te zien dat het echt een meid is. Dus ik denk dat het gewoon onbewuste angsten zijn.... Zou zeggen niet druk maken. Het komt toch zoals het komt ;)

Terug
Bovenaan