Dromen...?

Dromen jullie kids?
ik heb geen idee of dat die kleine meid dat van ons wel doet, maar ze wordt s avonds in eens een keer wakker (meestal na een uur) lijkt klaar wakker, beetje aan het huilen als we er dan meteen bij zijn en de speen in haar mond doen en een keer over haar hoofdje vrijwen gaat ze weer slapen...

Zal dat met dromen te maken hebben?
Of wat is dat?
Ze heeft het nog nooit gedaan en nu in keer een paar keer per week zo typisch...

Wellicht herkennen jullie dat.

Karlijn wordt soms echt helemaal in paniek wakker, ik denk dat ze dan ook een nare droom heeft gehad. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet( zou toch handig zijn als ze kunnen praten..hihihi)
Het cb zei me de vorige keer dat het bij de leeftijd hoorde om wat vaker wakker te worden en gaf ook dromen als reden daarvoor, dus goed mogelijk dat ook jullie meisje daar last van heeft. Wel fijn dat ze zo snel weer gaat slapen.

Warren precies zo: na een klein uurtje weer even klaarwakker en huilen.
Wij laten hem dan even, als we wel naar 'm toegaan om 'm te troosten wordt hij juist woest (waarom haal je me niet uit bed, whèèèh!!!!).

Heel soms droomt hij ook echt heel naar: hij gilt dan in zijn slaap. Dan moeten we 'm echt uit bed halen en wakker maken, even knuffelen en dan slaapt hij meteen verder, echt maf.

We zijn wel heel blij dat hij meestal een vrij duidelijke gebruiksaanwijzing heeft! Meestal dus...

Hebben jullie kleintjes dit alles trouwens ook alleen 's avonds? Wij wel namelijk.

X
Evje

Ja, ze doet het echt alleen s avonds/ s nachts..heel raar en echt sinds kort.
Ging al haast denken dat ik iets anders deed.
Eerst hoefde we haar maar in bedje te leggen en dan sliep ze, dat doet ze nu overdag wel maar s avonds dus niet...zijn we echt ff in de weer en wordt ze idd na ongeveer een uur wakker.
Wij gaan er eigenlijk altijd heen en doen dan de speen in de mond en wrijven een keer over haar gezichtje en dan draait ze zich om en gaat wel slapen.
Ik durf haar eigenlijk niet te laten liggen en huilen..ben zo bang dat ze dan over de zeik gaat en helemaal niet meer wil slapen.
Het verschilt wel van het aantal x.
De ene keer is het maar 1x per avond/ nacht, maar vanacht was het bv 3x!
Het is maar een seconde dat je eruit moet maar toch....

@ Essje: hebben ze ook bij het cb gezegd dat het weer overgaat?Of wat je juist wel of niet moet doen?

Zullen ze dit nu houden zo?

Hey,
Ik heb 't ander halve week gehad, heeeeel vermoeiend. Overdag niet meer willen slapen en 's nachts echt vaak huilen/schreeuwen. Wist niet meer wat ik moest. Heb haar bewust niet uit bed gehaald, gewoon bij staan en over d'r hoofdje aaien. Als ik er maar bij was, dan was 't goed. Tenzij ze al over de toeren was natuurlijk.
Heb haar overdag toch maar vaker in bed gedaan en nu gaat 't gelukkig weer goed!!
Ze was bezig met haar tandjes, ging rollen in bed, over dag bijna niet meer slapen, misschien wel te moe om te slapen?! 't Ging gelukkig vanzelf over..
Ze sliep altijd op haar rug, maar nu draaid ze elke keer op haar buik. Lakentjes uit bed en een slaapzak aan, meer kan ik er niet aan doen denk ik dan maar.... Gelukkig zit 't ritme er zo ongeveer weer in!
Succes!
Liefs

Zal het dus echt vanzelf weer overgaan??

Overdag slaapt ze gelukkig wel rustig en haar normale ritme.
We hebben het ongeveer al 1 1/2 week, hopelijk is het snel voorbij...

Terug
Bovenaan