Dromen

Ik vraag me af of jullie dat ook hebben. Ik heb in het begin erg veel gedroomd, die dromen zijn dan zo dat het echt lijkt alsof je erin zit. Ik heb wel eens ergens gelezen dat je door de zwangerschapshormonen zo kan gaan dromen.
Nu is het een hele tijd weggeweest en gister begon het weer. Gister zat ik in een actiefilm, werd achtervolgd en er werd geschoten en van alles en nog wat.
Daar kan ik me dan nog niet zo druk om maken, heb verder genoeg rust gehad. Maar de droom waar ik vanmorgen mee wakker werd, ben de hele dag al uit mijn doen. Ik had gedroomd dat ik naar de vk moest en dat ze het hartje niet kon horen. Toen werd er een echo gemaakt die voor mijn doen veel te snel ging, ik wou met mijn eigen ogen zien dat het kindje niet bewoog maar daar kreeg ik de kans niet voor. Daarna was ik helemaal van slag waarom het nog in me zat en dat ik nooit gebloed heb.
Dinsdag mag ik weer naar de vk, ik hoop dat alles goed is! Voel me nog steeds zwanger :).

Hoi Immeke,
Ik ben van het febr.forum. Maar ik herken het dromen heel erg van mijn vorige zwangerschap! Blijkbaar droom je helderder. Je grootste angsten kom je tegen, maar soms ook dingen waar je niks van begrijpt haha. Ik heb het met mijn vorige zwangerschap af en aan tot aan het einde van mijn zwangerschap gehad. Dus succes, je zult nog wel meer dromen tegen komen! :)
Liefs,
Marjolijn

Ik heb dit ook, maar ik droom niet over dat het fout is of gaat met de kleine.
Toen ik nog niet zwanger was kort voor dat ik wist dat we zwanger zijn droomde ik dat ik een kerngezonde zoon kreeg, de bevalling verliep echt super snel en was direct weer op de been.

Wat zegt dit?

Gisteren droomde ik iets wat in de realiteit speelt en ik een antwoord op iets kreeg wat dus nog moet komen. Ik weet wel bijna zeker dat dit niet gaat gebeuren, maar dat het juist een gewetens droom is.

Ik ben benieuwd wat ik nog meer ga dromen.

Lijkt mij best eng en onzeker dat je dromen hebt waarbij je kleine iets heeft wat niet positief is.

Ben benieuwd wat je dinsdag te zien krijgt, maar denk dat alles goed is en dat het gewoon de onzekerheid is misschien niet bewust.

Ja ik denk ook wel dat alles goed is, ik merk dat daar beneden van alles gebeurd en krijg al echt een buikje. Heb ook de hele zwangerschap nog geen bloed verloren en 2 weken terug op de echo was alles goed.
Ik vroeg me vooral af of jullie dit ook hebben.
Had laatst ook gedroomd dat ik met mijn hele schoonfamilie in Finland was bij het gezin waar ik 5 maanden als au pair heb gewerkt. Heel apart maar had die dag contact gehad met de familie in Finland en dat heel open verteld aan mijn schoonfamilie.
De actiefilm komt waarschijnlijk omdat ik in slaap gevallen ben bij het kijken van een programma over vaders die moordenaars zijn.
En gister heb ik van een bekende heel veel babyspullen aangeboden gekregen. Zij heeft zelf 2 doodgeboren kindjes gehad, nu gelukkig 2 gezonde kindjes. Maar dat zijn toch dingen waar je onbewust mee bezig gaat. Dat doe je anders ook wel maar de hormonen maken de droom zo echt.

Ik heb dit nou ook. Vanochtend weer wakker geworden met n levensechte droom. M'n kindje was geboren en alles ging goed, ik vond m'n kindje eel erg mooi en had echt zo'n verliefd gevoel. En zo blij was ik met die kleine! Wel grappig want zie mijn topic van vandaag. Ik voel nog niet zOveel. Hopelijk na vanavond en n gOede echo wel.
Groetjes

Ja dat is echt het tegenover gestelde van wat ik de afgelopen nachten heb gedroomd. Gelukkig heb ik dat soms ook wel, die heel intense fijne dromen!
Ik ben nu 13 weken zwanger, ik voel de kleine hummel ook nog niet hoor, maar ik voel een soort gerommel en heb vooral als ik rustig ga zitten het gevoel dat het allemaal oprekt. Het doet geen pijn maar heb het gevoel dat er iets gebeurt.

Terug
Bovenaan