dromen

hee meiden,
ik droom so verschrikkelijk veel sinds in zwanger ben...herkenbaar voor jullie dames?soms echt de domste dromen maar soms ook de meest echtste dromen...
vannacht gedroom over onze baby, over de bevalling en dat het een jongentje werd...
nou ja dat zullen we nog moeten zien maar het was zo echt en de baby was zoooo mooi in me droom!
wou het even delen...
liefs

Weet niet of ik meer droom dan anders... Maar ze gaan wel wat vaker over de baby die in aantocht is...
Over de meest uiteenlopende dingen zoals bevalling maar ook over opvoeding enz.

Blijven wel de meest leuke dromen om te mogen dromen :D

Hoi Neomi,

bij de zwangerschap van mijn zoon(1e kindje)
droomde ik dat ik lag te slapen en dat er een mooie baby die op een indiaan leek achter mij lag
mijn broertje kwam de kamer in en nam de baby mee
maar net om het moment datmijn broertje in mijn droom de deur dicht deed werd ik wakker en kwam mijn broertje echt mijn kamer in om mij wat te vragen
ik schrok zo erg en vroeg hem wat heb je met die baby gedaan waarop hij ze welke baby je tript je droomde zeker maar het leek zoooo echt!
2 maanden later kwam ik er achter dat ik al 6maanden in verwachting was.
toen ik beviel was het inderdaad een jongen

in de zwangerschap van mijn dochter(2e kindje)
droomde ik ook en echt hele raare dingen

en nu bij spruit nr3 droom ik ook echt heel vaak en raar
ik droomde bijv dat de baby onder mijn huid op mijn rug zat zooooo eng!
maar ik las dat je in je zwangerschap juist erg open staat voor droomen

knuff mommy

Ik droom eigenlijk alijd wel de vreemdste dingen, of ik nu zwanger ben of niet.
Het is dat ik een echo gehad heb, maar verder voel ik me nog niet echt zwanger... tijdens mijn eerste zwangerschap begon dat ook pas te komen toen ik een mooie ronde buik kreeg.
Ik denk dat ik daarom ook nog niet echt babydromen heb.

hihihi heel herkenbaar. Ik onthoud eigenlijk bijna nooit mijn dromen, behalve als ik zwanger ben
Doordat je lichter slaapt tijdens je zwangerschap (plassen, bewegen kindje, snurkende man etc)
Blijven je dromen beter hangen zeg maar
En tja er gaat nu eenmaal veel veranderen met een kindje erbij en dat moet toch verwerkt worden
hoop voor je dat het mooie dromen zullen blijven, maar houd er rekening mee dat het ook wel eens een verschrikkelijke nachtmerrie op kan leveren.
Voor nu droomse
xxx Jacqueline

gelukkig hebben jullie dit ook! had er bij me 1e zwangerschap niet zoveel als nu...
heb er idd ook al minder leuke tussen zitten, niet lachen maar ik werd laatst achterna gezeten door een T-Rex ;-) was echt niet leuk in me dromen, dag erna kon ik er wel om lachen!
en leuke is dat ik nu veel over me moeder droom, en het is zo levensecht vind het heerlijk om haar dan weer ff gezien te hebben in me dromen!
julie ook droomse lieve meiden!
liefs xx

Normaal gesproken droom ik nooit, of ik onthoud het in ieder geval niet. En nu droom ik ook in geuren en kleuren. Steeds vaker inderdaad over baby's en bevallingen. Gelukkig lig ik niet te vaak wakker en hoef ik er 'snachts niet te vaak uit. Tot nu toe zijn bij mij de meeste dromen wel positief.

Terug
Bovenaan