dromen

sinds ik zwanger ben droom ik nu al 2x over echo`s.
vorige week droomde ik dat ik de echo kreeg en zag ik het hartje kloppen. vanacht droomde ik dat ik een echo kreeg maar er was helemaal niks. Ze zagen dat ik in mijn vruchtbare tijd zat. Ik dacht he? hoe kan dat nou ik heb toch echt positieve testen..Vaag hoor dat je er in je dromen ook zo mee bezig bent hahahaha

hebben jullie dat ook?

liefs

Ik had laatst een droom, dat ik beviel van een jongetje. Zou dat wel mooi vinden; eerst een meisje en nu een jongen. Niet dat een meisje niet gewenst is. Ach, het voornaamste is, dat hij/zij gezond is.

X Iris mv Evy en 4w5d zwanger

Ik droom ineens heel veel, en ontzettend vaag over van alles en nog wat.
Sinds ik zwanger ben slaap ik ook heel erg goed en super vast , echt heerlijk...laten we hopen dat dat zo blijft ;-)

x

Ik kan inmiddels ook wel zeggen dat ik aan het dromen ben, haha. vannacht was het zo erg dat ik uit mijn bed ben gegaan, omdat ik dacht dat we in het zwembad waren en mijn nichtje vroeg om een handdoek voor haar zoontje. Ik liep dus in de badkamer en toen werd ik goed wakker. Mijn vriend vroeg wat ik allemaal aan het doen was. Toen heb ik maar wat verzonnen. Haha.

Gister zijn we voor het eerst gaan peuterzwemmen met de mannen, dus hoezo de dag herbeleven tijdens je slaap.

Terug
Bovenaan