dromen

dromen jullie ook zo erg?ik heb van die gekke dromen. dat ik ben bevallen en zo goed ben dat kzelf naar huis rij vanacht was ik ook aan t dromen was bevallen en had erna een feestje had het kindje bij mijn man achtergelaten en ging weg.. zo raar

Ik droom alleen maar dat ik straks in de zomer mijn figuur weer terug heb en dat ik al mijn oude kleding dan weer pas....
Ben namelijk kilo aangekomen.... zucht

Haha, grappig hé dat gedroom? Ik heb er deze keer geen last van, slaap ik tekort voor denk ik. Bij mn dochter wel, de vreemdste dingen heb ik gedroomd. Dat ik beviel in het zwembad (deed toen aan zwangerschapzwemmen), dat ik wegging en mn dochter bij monsters achterliet en ga zo maar verder. De ergste was dat ze in een bandje dreef op het water en dat ze verdronk. Toen werd ik echt schreeuwend wakker en had ik na de geboorte ook best moeite om haar in bad te doen. Het hoort erbij, mentaal ben je je ook aan het klaarmaken voor de komst. Straks is het allemaal weer over!!

Liefs ciomama

oh de meest gekke dromen zijn afgelopen maanden voorbij gekomen

echt hartstikke onrealistisch en dom

dat mijn man en beste vriendin samen wat uitspoken
dat mijn man overlijdt
dat ik de baby heb en mara helemaal vergeet
dat ik de baby toch maar niet wil
dat ik mijn man en kind verlies (veel angst en moederleeuw gevoel)
ook veel over mijn ouders die nooit naar mij luisteren (die is verklaarbaar met al die mensen die maar niet luisteren op moment)
dat ik eindelijk mensen de waarheid vertel in hun gezicht (ook verklaarbaar, ik moet assertiever worden)

of gewoon een nachtmerrie over monsters en zo
en wiegedood ben ik zo bang voor!
of idd verdrinking

Mijn mandroomt juist altijd over dat hij achtervolgt wordt, die is ook lekker verklaarbaar. Hij moet veranderen want hij is nu papa en zal dus van nachtelijker gamer naar overdag papa moeten omschakelen en daar verzet hij zich tegen. Veranderingen vindt hij nl niet zo leuk en is moeilijk. Dus hij heeft altijd het gevoel dat mensen vanalles van hem willen wat hij nit wil, achtervolgen hem net als in zijn droom. Ach beetje bij beetje geeft hij zich over en wordt hij steeds meer een echte papa. De weekenden vindt hij heel zwaar met vroeg opstaan maar hij geniet er ook van.

Ik heb laatst gedroomd dat ik bevallen was van een jongetje en die kon al lopen. het was in htt ziekenhuis terwijl ik thuis wil bevallen.en ik mocht de baby niet meenemen..
Heel raar. ik droom heel veel.

Ik droom niet super veel, maar vannacht toevallig ook raar gedroomd. Ik werd wakker en mijn buik was leeg, was blijkbaar bevallen, maar waar was de baby? Vk gebeld maar om één of andere reden kon ik niet ingelicht worden. Mijn vriend gaan zoeken naar de baby en had hem gevonden...is ie als eerste naar zijn moeder gegaan om hem te laten zien, ik had hem nog nieteens gezien! Haha, gelukkig heb ik het niet in het echt kwalijk genomen, soms zijn dromen zo echt.

Deze zwangerschap nog geen gekke dromen gehad maar bij mn zoontje ook erg rare dromen had toen gedroomd dat ik beviel van een rood/peuterjongetje kon ook al lopen,en een keer dat ik beviel van een kat,werd dus heel raar wakker.
ook dromen dat ik meteen na de bevalling weer aan het werk ging....gelukkig allemaal maar dromen....ben benieuwd of ik nu nog rare dromen ga krijgen...

liefs jootje

De droom van een snelle bevalling en een kind wat idd direct al een paar maand oud is heb ik ook al gehad.
Hopelijk komt de droom van snelle bevalling uit.
Dat laatste doe maar niet haha...

Terug
Bovenaan