Dromen

Hi meiden,

De zwangerschap is een erg emotionele tijd in het leven van een vrouw. Het is heel normaal dat zich dromen voordoen die levensecht lijken,dromen die je nooit eerder hebt ervaren en nog lang bij kunnen blijven na het wakker worden.

Hebben jullie hier ook zo'n last van?
Ik droom heel veel en wordt er soms 3x op een nacht wakker van.

Liefs PSCL

Hee Pascal,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet droom de laatste weken althans, niet dat ik me kan herinneren. Voordat ik zwanger was droomde ik hele echte nare enge dromen waardoor ik soms gillend en/of badend in het zweet wakker werd maar tot nu toe niets engs of levensecht......slaap dan ook 's nachts heel licht en moet er zeker elk uur uit om te plassen misschien scheelt dat ook......

Maar meid, dat is niet fijn! Helaas kan je er (volegens mij) niets tegen doen, hoop dat je snel weer zonder enge dromen door kan slapen.

Liefs Lynn.

Ik droom ook veel haha. Zoals eerder al eens gezegd sexueel dromen hahahahahahaha. Ook andere dingen hoor. Maar waar ik normaal een keer per jaar ofzo over sex droom is het nu wel een paar keer per week. Dit komt geloof ik omdat wij de laatste weken maar een keer sex hebben gehad. Wegens mijn misselijkheid!

Liefs

De dromen zijn bij mij ook wat heftiger dan normaal.
Nu ben ik altijd al een heftige dromer geweest dus ik heb een manier gevonden om er mee om te gaan en ik heb er ook een theorie over.
Als kind heb ik heel veel last gehad van nachtmerries. Ook voor mijn ouders was dat erg vervelend. We zijn toen tot een oplossing gekomen die nu nog steeds werkt. Als ik een heftige nachtmerrie heb, blijf ik niet liggen nagriezelen. Gelijk uit bed en naar het toilet. Licht aan, plasje en een slok water. Spoel die nare droom door de WC!!! Maak er echt een ritueel van. Hoe serieuzer je het neemt hoe beter het werkt. (Dat wij nog geen verstopt riool hebben door alle nachtmerries is een wonder). Wat ook helpt is zeker een uur voor het naar bed gaan niet meer drinken. Als ik dat wel doe, dan kan ik er donder op zeggen dat ik weer in een horrorfilm van de hoogste klasse terecht kom. En dromen doordat ik dus eigelijk moet plassen, tja dat komt nu wat vaker voor dan normaal helaas.

Terug
Bovenaan