dromer30

A

Anoniem

Guest
Lieve dromer,

Ik wilde je alleen even welkom heten op dit forum en op deze site. Ik
zelf zit hier niet zo heel veel maar meer op het maartforum (dan ben ik
uitgerekend).

Dus bij deze : Welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap!

Groetjes van Annelies

Hoi Dromer,

heb je al een paar keer welkom geheten, maar bij deze nogmaals welkom.

Groetjes, Angel

Ik sluit me hierbij aan, maar dat wist je al, want we hebben vanmiddag al gekletst!
welkom, liefs clau

Ja Dromer ik heet je ook welkom! Dus WELKOM WEKOM.
En wat mij betreft ben je ook echt (meer dan) welkom!

Groetjes Lillian

Hoi Dromer,

Ik wens jullie allemaal een hele mooie zwangerschap en een voorspoedige bevalling met een superkindje als resultaat!

Ik ben blij dat er ook mannen op dit forum schrijven, zeker met het mooie verhaal zoals jij beschrijft. We leven in 2006 en ik ben van mening dat iedereen die het goed voor heeft met kinderen, de kans moet krijgen om ze op te voeden. Ik gun het echt iedereen.

Ik hoop dat je vaak wat van je zal laten horen en dat jij, je partner en de a.s. mama gaan genieten want de maanden vliegen voorbij!

Groetjes Odette(32 weken zwanger van de 2e)

Welkom op deze forum!!!! Ook al hoor ik hier niet meer thuis want ik ben 12 januari bevallen van een prachtige dochter. Maar toch lees ik nog wel gezellig mee hier.

Ik sluit me echt helemaal aan bij Odette. Helemaal mee eens!!! We leven in 2006..... Ik ben er van overtuigt dat dit kindje geweldige ouders zal krijgen en enerm veel liefde!!!

Heel veel geluk met jullie gezinnetje. En ik ben erg blij voor je dat de mensen in jou omgeving positief reageren.

Liefs, Ris

He Dromer,

Je bent zeker welkom! Schreef ik gisteren ook al. Ik hoop dat je inmiddels niet meer zo van slag bent door sommige negatieve reacties. Gewoon naast je neerleggen! De meeste dames reageren heel positief! Dus gewoon blijven komen en lekker veel lezen!

Liefs,
Beatrijs
33 weken

Terug
Bovenaan