@dromertje

Hoi,
Had gereageerd op je topic, maar weet niet of je daar nog kijkt ;-)

Ons schema

7.00 borst
9.00 borst
12.00 borst
15.00 borst
17.00 borst
20.00 borst
(de tijden zijn een richtlijn, ze eet op verzoek)

Slapen van 8.30 tot ochtend voeding

om ong 18.00 krijgt ze groentehap en in de ochtend/middag soms al een bordje fruit

Ik heb nog niks afgewogen eerlijk gezegd, denk wel dat het bijna 150gram is aangezien ik een yoghurtschaaltje de bodem goed vol heb, gemiddeld een 3/4 aardappel en 60-80gr groente, ze eet alles op ;-)

Misschien kun je (als dat gaat) de voedingen wat dichter op elkaar geven, dat werkt hier heel goed en ze slaapt er gewoon op door, ze krijgt toch gewoon dezelfde hoeveelheid melk binnen!
Ik heb bij de oudste ook gewoon tot 6mnd meerdere keren per nacht de borst gegeven!

Misschien kun je kijken voor wat tips over slapen met je baby, dan kun je hem om 05.00 bij je pakken en zelf gewoon weer lekker in slaap vallen!
Gister ochtend was onze dame vroeg (5.45) dan pak ik haar bij me en val alweer in slaap voor ze klaar is,,haha, werden we om 7.30 weer wakker!!

Succes ermee

Pff, als ik bovenstaande lees heb ik heel veel respect voor jullie / jou. Ik zou dit (zo vaak borstvoeding en zo lang 's nachts) echt niet volhouden. Ik heb het 8 weken volgehouden. Ik vind het echt heel knap !!!!!

MJ bedank voor de tips..

ethan doet het goed op de potjes..
en slaapt er goed op afgelopen nacht heeft hij wel flink zitten rommelen we denken dat het weer rommelt in zijn kaken zins zondag kwijlt hij weer ontzettend en bijten op alles (wat erg pijnlijk is met de al 2 aanwezige tandjes)

@first mom, dank je, maar eigenlijk loopt bv vanzelf na de eerste weken, ben er ook niet lang mee bezig!
De nachten zegt niks, er zijn genoeg vrouwen die de fles geven en het eerste half jaar/jaar de nachten moeten opstaan, dan zijn de nachten veel zwaarder denk ik ;-p
@dromertje, geef je druppeltjes? ik sinds 2dgn wel weer, hier komen zoals het uitziet de boventandjes eraan, kan ook nog wel even duren, maar ze heeft er wel last van!
Succes hoor!

Terug
Bovenaan