@dromertje

Moet me toch even iets van het hart. Het is me opgevallen dat je wel heel graag wil dat iedereen met je meeleeft. Maar heb niet het idee dat jij dat met anderen doet. Dat is niet alleen bij mij, maar eigenlijk bij iedereen die wat "probleempjes" hebben met de kids. Het valt me behoorlijk op en vind dat best jammer. Je moet dat natuurlijk zelf weten, maar wilde het wel even kwijt.

Hoe kom je daar bij als ik vragen mag.
Ik plaats iets omdat ik het kwijt wil niet uit medelijden/medeleven.
En waarom zou ik niet met andere meeleven? Omdat ik niet altijd reageer..

Zo ver ik weet mag een persoon zelf bepalen of hij/zij ergens op reageerd of niet en als je mijn berichtjes bezwaarlijk vind(ook al maak ik hier maar weinig berichtjes nog aan) moet je er niet naar om kijken en reageren.

Is je probleem ook direct opgelost

Sorry hoor. Vond het gewoon opvallend en zoals je zegt mag iedereen dat zelf bepalen. Dus vandaar dat ik ook vond dat ik je er even attent op mocht maken. Dacht meer dat het te maken had, dat je niet goed wist hoe je er op zou moeten reageren. Maar blijkbaar verkeerd ingeschat. Zit hier niet om ruzie te zoeken, maar om met moeders het opvoeden, zorgen enz te delen. Succes verder nog en van mij zul je geen last meer hebben.

suppertje,
je gaat toch niet weg hier?
zou het jammer vinden
en ook vind ik het jammer dat er deze opemerkingen gemaakt moeten worden,
over het wel en niet reageren. ik reageer soms ook tijden niet denk laat iedereen toch in zijn waarde.
dus hoop dat je blijft reageren als je daar zin in hebt. en natuurlijk hoop ik ook dat je zelf stukjes zult schrijven.

@ilsegijsje ik ga niet weg. Daarvoor heb ik teveel met de meeste hier. Ondanks dat het allemaal virtueel is, voel ik met vele wel een band. Ben ook heel blij met de adviezen en steun. En het wisselen van gedachten. En het gaat er niet om dat je overal op moet reageren. Maar ik ben wel van mening dat het van twee kanten moet komen. Ik zei al, het is niet alleen bij mijn probleempjes, ook bij de meeste anderen. Misschien dat je niet altijd reageert, maar vaak wel. Hier of op Facebook. En laten we eerlijk zijn, je zet hier iets neer om advies, steun of iets dergelijks te krijgen. Dus ik ga daar gewoon mee door. Ik weet soms ook niet wat ik neer moet zetten bij een ander, maar laat dan wel weten dat ik aan ze denk. Dus op haar eigen advies, zal ik bij haar niet meer reageren.

Ik heb nooit gezegt dat ik last van jou of iemand anders heb.
Ik reageer als ik ook advies kan geven en jij reageert alleen zo omdat ik toevallig niet op jou topic heb gereageert.
En ik het soms geen tijd puf of zin om te reageren zo als elk mens dat wel eens heeft.

Terug
Bovenaan