Droog huidje

Mijn dochter heeft last van een heel droog huidje. Ze gaat al niet elke dag in bad omdat dat afgeraden wordt. Nu heb ik ook gehoord dat het huidje van een baby uitdroogd door Zwitsal en dat gebruik ik voor haar. Ze is nu 8 maanden dus ik gebruik dat ook al 8 maanden. Herkent iemand dit? En is Natusan wel fijn voor een droog huidje?? Graag jullie reacties.
 
Hoi,

Zwitsal is vaak idd de boosdoener. Er zit namelijk heel veel parfum in wat de huid uitdroogt.

Mijn dochtertje heeft erg veel eczeem gehad en daarna een hele droge huid. Zodra ik zwitsal gebruik is het bal word het heel erg droog.

Ik gebruik niks in bad alleen maar water en verder gebruik is jafra om haar in te smeren en ook cardiflor voor de droge plekken.

Succes
 
alle produkten van Weleda zijn erg goed; ze hebben een speciale babylijn met heerlijke olien;ik smeer mijn mannetje er iedere avond van kruin tot tenen mee in vanaf dag 1 en hij is puntgaaf!
 
ik heb ook weleda geprobeerd nou bij mij dochter hielp het niet.ik heb zalf gekregen van de huisarts.maar ik doe het vaak met natusan oil gel als ze onder de douche zit en dan pas zachtjes afdrogen en tussen door doe ik nog weleens met die zalf van de huisarts.bij werkte het tijdens de zwangerschap ook uitstekend.had geen droge huid meer en ook geen striemen gekregen.
 
Mijn zoontje van ruim 11 maanden heeft geen last van een droge huid. Hij had er altijf alleen last van in zijn gezicht maar daar gebruik ik zwitsal op het wangetje voor en nu heeft hij nergens meer last van. In het bad doe ik altijd een beetje natusan goodnight met lavendel zorgt voor een goede nachtrust. En daarna smeer ik hem in met zwitsal bodymilk.
 
Terug
Bovenaan