droogmolen

Toen we pas in ons huis gingen wonen kocht ik bij Aldi een droogmolen voor 9,99. Ik kreeg commentaar van mijn schoonmoeder: "daar kun je nooit lang meedoen en je moet meteen een goede dure kopen". Maar ik vond die dure wel erg duur 99 euro... en ik dacht ach, wat maakt het uit, ik ben blij me die goedkope.
Nu wonen we hier 6 jaar en zijn we eigenlijk te lui geweest om de droogmolen binnen te zetten in de winter en kregen we hem heel moeilijk open en dicht geklapt. Iedere keer een heel gedoe.
Dus: TIJD VOOR EEN NIEUWE DURE GOEDE GEWELDIGE DROOGMOLEN!!

Ik naar Blokker zo'n geval gekocht: een LEIFFHEIT van 99 euro!! Ik helemaal gelukkig.

Maar hij valt me zo tegen en waarschijnlijk doen we iets verkeerd, dus iedereen met een LEIFFHEIT a.u.b. alle tips zijn welkom...

- de draden hangen slap, omdat ie niet hoog kan (of we weten niet hoe)
-  de draden hangen op mijn hoofdhoogte (1,68 cm) en ik stoot steeds mijn kop...
- ik irriteer me omdat ie zo duur was en het een onding is!!
- ik wil mijn oude aldimolen terug, maar die ligt al op de vuilnisbelt

Zo, ff dit was mijn droogmolen frustratie...
Groetjes Babybelle

mmmmmmm geen tips want ik heb gewoon 3 lijnen onder mijn balkon, maar volgens mij zag ik ze vorige week bij de Aldi nog liggen, kan dat?
Of ben ik nu héél gemeen??

Succes met je hoofd!

Groetjes Sas

Hai,

Toen ik ging samen wonen, kocht ik ook de leifheit, ik heb hem 2 x gebruikt en toen terug gebracht, wat een rot ding. Ik kreeg hem moeilijk omhoog en de draden hingen slap, ik had nog garantie en ik mocht een andere uitzoeken, toen heb ik de brabantie droogmolen uigezocht, ik moest er toen een paar euro bij leggen, maar dat is hij dubbel een dwars waard, ik heb hem al weer 8 jaar.

Groetjes Linda
Oja tip, koop de brabantia droogmolen,

Terug
Bovenaan