Timo!
Zaterdag bleek al bij de controle dat ik al 2-3 cm ontsluiting had en al zelf begonnen was zeg maar, de gynecoloog stripte me in afwachting of het snachts al door zou zetten, ik moest zowiezo zondagochtend om 9 uur komen om de bevalling verder op gang te helpen, mijn bloedruk werd echt te hoog. Snachts een hele rustige nacht gehad en in het ziekenhuis op zondagochtend was het nog steeds 3 cm. de gynecoloog heeft toen 1 tabletje (vergelijkbaar met de gel) in mijn baarmoedermond gedaan om verder af te wachten, na een klein uurtje had ik ruim 4 cm en brak hij mijn vliezen, 1 uur en 10 minuten later, na pittige maar goed op te vangen weeen mocht ik al persen! 9 minuten later werd onze zoon Timo geboren, een heerlijk prachtig mannetje, helemaal gezond en 3570 gram, na een zwangerschap van 37 weken en 2 dagen. Ook ik ben geheel schadevrij uit de strijd gekomen, dus wat je met recht een top-droombevalling kunt noemen en ik echt iedereen gun. Ja tuurlijk doet het pijn, maar dit is echt goed te doen!! ik kwam om 9 uur aan in het ziekenhuis en om 12.34 uur had ik mijn kereltje in mijn armen!! Ik moest 24 uur blijven in het ziekenhuis vanwege de bloeddruk en nu inmiddels thuis heerlijk aan het genieten, marit vindt haar broertje superlief en ik ben stapelverliefd op mijn heerlijke kindjes, wat een rijkdom!! Foto's volgen heel snel hoor!!
Liefs Monique trotse mama van Marit en Timo