drop en chocola

hallo allemaal,
ik ben 11weken zwanger en heb zo zin elke keer in chocola en drop maar nu vraag ik me af of dit niet verkeerd is heb wel iets over drop gelezen over de bloeddruk maar kan het niet meer vinden.
 
ik eet zelf wel veel drop en ook nog zoute,mijn bleoddruk is tot nu toe prima.Ik heb dit ook bij mijn vorige zw.schappen gedaan,had blijkbaar gewoon behoefte aan zout want na de bevalling zat mijn bloedruk onder de 100.Af en toe een dropje kan in ieder geval geen kwaad...chocola heb ik nooit wat over gehoord...
 
Hoi, ik had begrepen dat drop niet wordt afgeraden vanwege je bloeddruk maar vanwege een of andere stof die erin zit? Gewoon es wat drop kan geen kwaad lijkt me, maar hele zakken eten (iets dat ik gewoonlijk heel graag doe) is mij toch afgeraden!

Chocolade mag volgens mij gewoon?
 
Hai Anoniem,

In drop zit een stof waar je bloeddruk door om hoog kan gaan, af en toe een dropje kan geen kwaad. Zolang je je bloeddruk maar in de gaten blijft houden.
 
Hoi,

Het is inderdaad een stof in drop die bloeddruk verhogend werkt. Ik had veel zin in zout om te voorkomen dat ik me dik zou eten aan drop heb ik toen maar bouillion aangeschaft. Mijn bloeddruk is altijd ok geweest, ik had zoiets van als mijn bloeddruk te hoog wordt stop ik ermee.

Van chocola weet ik het ook niet, je schijnt er wel een blije baby van te krijgen, ik las laatst ergens dat de stoffen in chocola waar je blij van wordt ook bij je kind aankomen.
 
hihi dat van de blije baby vind ik wel heel erg leuk,en over mijn bloeddruk hoef ik me geen zorgen te maken hij is altijd te laag.
bedankt voor jullie reacties
 
inderdaad volgens de laatste onderzoeken is gebleken dat vrouwen die elke dag chocola eten in hun zwangerschap een blijere baby krijgen dusssss......Ik heb het er lekker van genomen
 
Terug
Bovenaan