Drop vraagje

Even een drop vraagje, ik vind het moeilijk om van dropjes af te blijven. En dan vooral van die kleurendropstaafjes van Venco, was er op zout na nou nog iets in drop wat niet goed is als je zwanger bent? Mijn bloeddruk is eerder aan de lage dan aan de hoge kant dus daar voor hoef ik het momenteel nog niet te laten.

liefs
Lot
_________________
 
Het gaat bij drop eigenlijk niet eens om zout, maar om een stofje wat de bloeddruk verhoogd. Ik heb zelf een hele normale bloeddruk en eet echt wel eens een dropje. Dat is ook prima. Je moet gewoon niet een heel zak(je) in een keer naar binnen werken. Ik vind het ook veel te lekker om te laten liggen. maar als je bloeddruk in orde is en blijft, dan hoef je het ook niet te laten liggen.
 
hoi, het is zoethout wat in drop zit, dit kan de bloeddruk verhogen.Volgens mij kan het niet veel kwaad als je gematigd drop eet terwijl je bloeddruk aan de lage kant is

groetjes
 
Ik heb ook een te lage bloeddruk en eet omdat ik me vaak flauw voel een dropje .
Je moet natuurlijk niet hele zakken opeten dat is normaal gesproken ook al slecht , overal waar ''te voor staat is niet goed zeg ik altijd
 
Gewoon een paar dropjes nemen hoor, is niks mis mee. Ik doe het zelf alleen niet, want ik eet dan meteen de hele zak leeg. Dus ik jat af en toe wat bij een collega....
 
Terug
Bovenaan