Drop

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb even een vraag ik heb ooit ergens gelezen dat drop niet goed is tijdens de zwangerschap, nou eet ik veel drop kan er niet van afblijven.
Kan iemand mij vertellen waar het slecht voor is en hoe ik er vanaf kan komen.

Heb altijd drop lekker gevonden ook voor mijn zwangerschap, ben nu 8 weken zwanger van mijn eerste

Nora

Hey Nora!

Ze zeggen dat je uit moet kijken met drop omdat je bloeddruk daar hoger door word en dat is gevaarlijk in de zwangerschap.
Ik heb ook gewoon drop gegeten omdat mijn bloeddruk gewoon goed was dus zolang die goed is zou ik het gewoon dooreten maar met mate..

xxx meimams
(nog 2 dagen!)

Hoi. Er zit idd een bepaalde stof in die zorgt voor een hoge bloeddruk en dat kan gevaarlijk zijn in je zwangerschap. Mijn bloeddruk is echter altijd laag, en vorige keer toen ik bij de VK was kreeg ik zelfs het advies om wat dropjes te gaan eten omdat de bloeddruk iets te laag was...
Zolang je het met mate eet, en je bloeddruk goed is, zal het geen kwaad kunnen hoor!
Gr. Anne-Marie

oke bedankt dames, ik hoop dat ik het met mate kan eten want ben echt helemaal GEK op drop

Hoi,

Ik heb zelfs zoute drop voorgeschreven gekregen omdat mijn bloeddruk zo laag is steeds. Ze zeiden wel dat hele zakken drop echt niet gezond is voor je kindje maar een dropje of 5 per dag kan echt wel hoor.

gr.ing

Lekker van genieten hoor (met mate). Ik neem altijd als ik bij de drogist iets koop een paar dropjes mee. Vind het geweldig en zo blijft het een tractatie. Moet wel zeggen dat ik vaak bij de drogist kom de laatste tijd!

Ingeborg

Terug
Bovenaan