dropjes!!!!

A

Anoniem

Guest
Veel dingen lust ik niet meer nu ik zwanger ben en andere dingen krijg ik wel weg maar ook niet van harte maar waterijs en dropjes!!!!!!!!!!!!!heerlijk!!!!!
nu zei mijn verloskundige dat als ik in verband met een lage bloeddruk duizelig werd ik wel een dropje mocht pakken (met nadruk niet een hele zak)
nu is mijn vraag eigenlijk waarom niet en zijn ze echt zo slecht????? (wil natuurlijk niet haar oordeel in twijfel trekken maar heb liever een middenweg tussen 1 of een hele zak
wie weet raad?

hoi hoi,

je mag best elke dag ofzo wat dropje eten maar alles waar je TE voor zet is te veel toch??

maakt niet uit met wat

daar komt bij dat in drop een bepaalde stof zit die bloeddruk verhogend is

vandaag de waarschuwing van je verloskundige

dus eet met mate en geniet hahaha

groetjes moekje

Hi,

Dropjes zijn slecht voor de bloeddruk: deze kan er van stijgen. In jouw geval mag je dus best meer dan 1 dropje, lijkt mij.

Wat ik zo overal gelezen heb is dat je niet meer dan 150gr drop per dag mag eten, omdat het dan slecht zou zijn. Maar wie eet er nu zoveel op een dag??? Ik niet. Ik had ook een lage bloeddruk en heb lekker dropjes gegeten. Geen 150gr per dag, maar gewoon een zak in de week (zit daar 250 gram in?), verdeeld over alle dagen.

Succes.

Gr. Tamara.

Hoi,

Ik had bij alle drie mijn zwangerschappen een drop en winegum verslaving.

Gelukkig had ik ook een lage bloeddruk en ik heb lekker van mijn dropjes genoten.

Hielp trouwens wel hahaha.

Gewoon niet te veel, maar 1 is echt te weinig hihi.

Groetjes,

Vanessa

dat komt omdat als je te veel drop eet zoals ik dee je weer een te hoge bloeddruk krijgt er zitten namelijk dingen in die je bloeddruk verhogen net zoals   salmiak en dat soort dingen mag je wel maar niet veel ik weet het ik had een zakje drop per dag en ik had gelijk een te hoge bloeddruk wat dus weer zwangersschapssuiker kan veroorzaken
dus vandaar groetjes marijke

Terug
Bovenaan