druivensuiker

hallo
Je leest weleens over druivensuiker in de laatste fles om je baby door te laten slapen.
Wie heeft daar ervaring mee en vanaf welke leeftijd kan je daarmee beginnen
[mijn baby is 4 mnd]. Hoeveel doe je er dan in en waar is het te koop? In de supermarkt? en zoja tussen welke producten moet je dan zoeken?
Ik hoop van jullie iets wijzer te worden want mijn baby van bijna 8 kilo wil het liefst nog om de 4 uur s'nachts een fles [ krijgt hij niet maar het kost je wel een hoop nachtelijke energie en die raakt een beetje op!]
groetjes
 
Hihi, een van mijn zonen was ook zo'n Vretertje, dus heleboel herkenning!
Druivesuiker hebben ze hier gewoon bij de drogist (Kruidvat). Ik woon zelf in Den Haag, maar volgens mij zitten die door het hele land. Het staat gewoon bij de babyvoeding en kost geen dr.l., niet veel dus. Als het niet helpt kan je ook nog molenaars kindermeel (soort pap) proberen, dat hielp bij mij beter. gewoon beetje uitproberen en alles komt goed. veel succes!
 
mijn zoontje is 16 weken en wil ook sinds een week weer een nachtvoeding

hij heeft al nutrilon forte met broodpitmeel en ook nog honger

zou dit hem ook kunnen helpen?
 
Hoi draka
Ik heb het nu 2 nachten geprobeerd met redelijk resultaat hij kwam na 4 uur weer maar ik kon hem met een speen in slaap krijgen tot 7 uur niet slecht op zich.
Ik had alleen nog de tip gekregen over fantomalt zie m'n andere berichtje op deze site wie weet ook iets voor jou mini drakakoetje
groetjes
 
Waarom gebruik je niet gewoon Nutrix van Nutricia? Rijstepap is dat, daar slapen ze goed op door en is echt goed voor ze. Dit mogen ze ook vanaf 4 maanden, succes!!!

En over 2 maanden kan je dat als pap uit een bordje gaan geven, dan kent ze/hij de smaak alvast.

succes
Angela
 
Hoi Anglea
Hij krijgt al vanaf 3 mnd rijstepap, maar helaas zonder resultaat vandaar dat ik dit wilde proberen.
Tanja het is niet meer bij het kruitvat te koop, maar wel bij de D.A drogist en het heet Dextropur je moet het maar weten he!!
 
Lieve moeders,

Het doorslapen van je kindje kun NIET afdwingen. Helaas!!! Als je het accepteerd dat je kindje nog steeds niet 's nachts door slaapt zul je zien dat het van zelf gaat. Vergeet niet, het kindje kon in de baarmoeder dag en nacht eten. En nu moet het zich aan drink tijden gaan houden. Lieve moeders, ga alstublieft niet lopen rotzooien met druivesuiker en andere dingen, een baby-lichaam is daar nog niet op ingesteld. Doe alles in overleg met het consultatieburo.Er zijn namelijk kinderen van die met 8 maand niet doorslapen. Onze zoon is nu 5 maand en week, en slaapt nu net een paar dagen van 22.30 tot 05.30 uur, en ik heb het gewoon geaccepteerd van hem dat hij 's nachts nog kwam, het echt allemaal van zelf. Laat de natuur zijn gang gaan

Henriette
 
Terug
Bovenaan