Druivensuiker

Hallo allemaal,

Ik lees steeds meer dat er in de laatste fles druivensuiker wordt toegevoegd. Wat voor druivensuiker gebruiken jullie? De "gewone" Dextro of wat anders. Mijn zoontje wordt nog steeds 's-nachts wakker (8 maanden) en begint dan te huilen. Na wat sapje slaapt hij wel weer in, maar de gebroken nachten hou je zo.

hoi,
ik heb geen kritiek hoor, maar geef je hem 's nachts sap?(mét of   zonder suiker?),want dat is echt slecht voor de tandjes!het geeft naar myn mening ook snel gewenning en dan blyft hy elke nacht huilen om sap,maar over die druivensuiker,geen gewone dextrose maar een speciale variant die je by de drogist kan verkrygen dacht ik.
misschien weten andere moeders de juiste fabrikantsnaam?
groetjes en succes!

Hoi,

Ik heb er zelf nog nooit van gehoord om druivensuiker toe te voegen aan een fles. Stan huilde in die tijd ook wel eens 's nachts, meestal probeerde ik hem even door te laten huilen (ongeveer 15 a 20 minuten) en hij werd eigenlijk vanzelf weer stil. Het is even doorbijten, maar dit werkte bij ons in ieder geval wel.
Af en toe als ik hem voordat wij naar bed gaan even weer netjes in zijn bedje leg (ligt vaak met het hoofd naar voeteneinde) wordt hij wel eens wakker en wil dan niet meer uit zichzelf slapen. Dan krijgt hij een klein flesje melk en daarna gaat hij het bed weer in. Dan slaapt hij vrij snel weer verder.

Groetjes Marieke

Hoi,
Mijn zoontje krijgt al vanaf dat hij 6 weken is rijstebloem (nutrix) door de laatste fles.
Werkt prima. Hij werd nooit wakker dat hij trek heeft. Heb je dat al eens geprobeerd?
Het vult alleen wat meer en verder zit er niet veel voeding en geen suiker in.
Pas toen mijn zoontje 11 maand was ben ik van de rijstebloem afgestapt. Hij krijgt
nu gewoon een fles warme melk voor het slapen gaan.
Succes ermee.
Groetjes Melanie

Terug
Bovenaan