druivensuiker

Wie geeft zijn kindje druivensuiker in de fles voor het slapen gaan?
Mijn zoontje, 8 maanden wordt nachts steeds wakker, wel 3 tot 4 keer. nu zei iemand laatst dat hij misshcien een laag suikergehalte heeft.
Helpt druivensuiker dan en wat voor geef je? Worden ze daar niet juist heel dik van of juist heel hyper?

groetjes

Hoi,

Ik zou geen druivensuiker gaan geven. Eigenlijk gewoon omdat ik me er zelf niet prettig bij zou voelen. Je glucose-gehalte stijgt ook als je wat eet/drinkt (geen water). Maar zou hij echt wakker worden van een laag glucose of is er gewoon nog behoefte aan een voeding, of is het gewoonte?
Je zou eventueel in de laatste fles wat pap kunnen toevoegen.

Groeten,
Marieke

Ik vind het altijd wel grappig wat sommige mensen toch altijd weer weten te verzinnen.. Het zullen ongetwijfeld goedbedoelde adviezen zijn hoor, maar ik vind ze toch echt HEEL erg vergezocht!
En daarbij is mij altijd verteld dat (te) veel suiker voor het slapengaan er juist voor zorgt dat kindjes wakker liggen...
Ik zou hem dus ook zeer zeker geen druivensuiker geven. Probeer idd misschien wat rijstebloem door het laatste flesje te geven, zodat ie wat langer een vol gevoel heeft..
Succes!
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan