Druk aan de buitenkant

<p>Hi allemaal,</p><p>Morgen 34 weken zwanger en ik heb de laatste dagen constant een raar gevoel als ik actief ben (gewoon lopen door een winkel bijvoorbeeld of tijdens het huishouden). Ik voel de baby dan heel erg aan de buitenkant van mijn buik schoppen/bewegen waardoor ik soms ook echt even stil moet staan of eigenlijk het liefst even zou gaan zitten of liggen. Dit gaat niet altijd gepaard met een harde buik alhoewel hij wel lichtelijk gespannen aanvoelt. Herkenbaar anyone?</p><p> </p>

Heb er ook al aantal weken last van en komt bij mij nu steeds vaker voor. Ben nu ruim 37 weken.  Pak nu ook vaker de fiets ipv dat ik ergens heen loop zoals bijv naar het centrum. En thuis probeer ik het rustiger aan te doen. Moet dan vaak op m'n zij gaan liggen en dan wordt het uiteindelijk weer wat minder.  

Ik heb t zelfs al een paar keer bij de verloskundige gehad. De baby duwt zichzelf dan zo hard naar buiten dat ik er harde buiken van krijg en ze dus helemaal nis meer kunnen beginnen met mijn buik.. lig ik daar te liggen op tafel haha.. wachtend tt mijn buik weer zachter wordt

Terug
Bovenaan