Druk bij auto rijden

Hier een kleine die het niet leuk vind als ik auto rijd. Als ik passagier bent, geen probleem, maar moet niet zelf rijden.
Dan gaat hij/zij draaien en schoppen hihi.
Ook past het bijna niet meer in mijn eigen auto haha. Buik zit al behoorlijk in de weg.
In de auto van manlief past het nog wel allemaal (kan je stoel ook in hoogte verstellen)
En ik moet nog 2 maanden haha.
Nog meer van die druktemakers?

Liefs

Ik heb bij alledrie gemerkt dat als ik lang in de auto zit er blijkbaar niet veel ruimte voor de baby is, want dat was en is altijd een boel geschop en geduw, of ik nou als passagier mee rij of zelf rij, het is gewoon geen fijne houding.

Hier begint er ook een fanatieke schoppartij zodra de motor start. Of ik nu zelf rijdt of passagier ben hij protesteerd enorm. De andere twee deden dat trouwens ook altijd :) Ik pas nog net achter het stuur.

ha ha ha, ik kan erover mee praten. Ik was woensdag op donderdag naar een congres in Gent, 3,5 uur heen met de auto 3,5 uur terug. Vrijdag tot zondag bij familie in Zeeland weer 3,5 uur heen met de auto 3,5 uur terug.
En die kleine maar draaien en schoppen. Echt het begon gewoon zeer te doen en ik kreeg er harde buiken van. Gelukkig zitten onze autostoelen echt superlekker. Maar die gordel...

Terug
Bovenaan