Druk boven de navel ivm baarmoederrand

Hallo,

Ik heb sinds een paar weken ontzettend last net boven de navel. Waarschijnlijk zit hier het uiteinde van de baarmoederrand. Zijn er meer die daar last van hebben? Het is heel vervelend. Soms voel ik het niet, maar misschien als ik mezelf te veel heb belast voel ik het enorm.

Dat kan je kleine zijn die net zijn/haar kontje draait. Voel je ook een soort bobbel zitten?
Want dat is dan echt de kleine. En soms is het er en soms ligt ie net anders waardoor je er minder tot geen last van hebt.

Liefs

Gek he, laat je ff weten of je een bobbel voelt?
Geeft soms echt een ongemakkelijk gevoel he?
Zo bijzonder zo'n kleintje, vind het nu weer net zo leuk (ondanks alle pijn) als de eerste keer.

Geniet ervan!

Ik heb het ook, ik las op baby info bij het weekrapport dat je rond deze tijd wat last kon krijgen daar. Er moet nog wat rek in komen bij de ribben, spieren en middenrif. Vooral bij het zitten doet het zeer. En dan wil die kleine er ook nog wel eens heen en weer bewegen en ertegen schoppen. Dat kan behoorlijk zeer doen.

Nou ik voel inderdaad wel een soort bobbel als ik er last van heb. Heb het ook niet dagelijks, dus het kan inderdaad zo zijn dat het kindje hier dan tegenaan schopt of ligt.

Hoi,

Ik had hier vandaag ook last van en voelde inderdaad ook een bobbel. Onze eerste lag in stuit en heb dat de eerste keer nooit gevoeld.
Ik was al bang dat de harde bobbel die ik voelde het hoofdje was en dat de kleine uk ook in stuit was gaan liggen.
Ben dus opgelucht om te lezen dat jullie dit ook voelen.

Terug
Bovenaan