druk dagje..

Hoi meiden,

vandaag een druk dagje gehad.. waren vandaag lekker weer eens samen op pad...
We zijn zwanger van ons eerste kindje waardoor allemaal nieuw en spannend.. Vanochtend zijn we eerst naar de huisarts gegaan.. leuk gesprek gehad en doorverwijzing verloskundige gehad.. bleek om de hoek te zitte dus gelijk een afspraak gemaakt..
ivm dat we over twee weken op vakantie gaan mogen we 23 mei al komen!! Leuk leuk...

Daarna zijn we naar het Aexandrium gegaan.. manlief had schoenen nodig... ook even prenatal binnen gelopen.. leker zwitsal producten gekocht voor mijzelf en een fotolijsten alvast hahaha.. manlief wilde bij de kinderwagens kijken.. I had naturlijk al voorwerk gedaan en jaaaaa hij vind de kinderwagen die ik wil goed... Nog niet gekocht hoor daar wacht ik nog even mee..

Daarna hebben we thuis de documentaire van National Giografic zitten kijken over de allegehele ontwikkeling van de baby in je buik.. duurde lang maar was erg mooi om te zien.. heb je toch meer een beeld van hoe en wat..

Dit was mijn dag voor vandaag.. ga nu lekker in bad liggen met mijn zwitsal...
Nou fijne avond meiden!!!

Kussies

hey Laurie,

En lekker liggen weken in bad?!

Ik las dat je de 23ste een echo krijg! Spannend! hoever ben je dan?!
Ik heb dan nl. ook mijn 1ste echo en ben dan als het goed is 6wk2....

Liefs Butterfly

Hey Butterfly.. ik ruik lekker heel de dag naar Zwitsal hihi..

Ik ben op de dag van eerste echo 6wk3 dagen. Ik ben 14 januari uitgerekend!! Eigenlijk moeten we een week of 2 later komen maar dan zijn we op vakantied..d eze hadden we al geboekt.. maar niet verkeerd even twee weken ontspannen op een eherlijk strand..

xxx

hey Laurie!

Dan lopen wij echt gelijk op tot nu toe!!Spannend hoor!
Ik las net je topic over je vermoeidheid en steken ed. Dit hoort er echt allemaal bij!
Ik heb zelf ook behoorlijk last onderin mijn buik, maar dit zijn als het goed is je banden die aan het oprekken zijn!
Ben heel benieuwd naar je echo!!
En daarna lekker 2 weken relaxen op het strand!!!!
Lekker joh! Ben jaloers haha!!!

xx

Terug
Bovenaan