Druk, druk, druk...

Hé meiden,

Ik ben druk, druk, druk met zoveel dingen dat ik zowat geen tijd meer heb om alle berichtjes te lezen. Vandaar dat ik ook vaak s'avonds laat aan het lezen ben.

Maar verder gaat alles prima. Voel nog niets van ongi, hoop dat dat zo blijft. Maandag 10 mei mijn NOD....... Afwachten dus maar !! Maar nou belden vrienden van ons van de week om ons te melden dat ze zwanger zijn.... Hartstikke blij voor hun natuurlijk maar nadat we ophingen keken mijn vriend en ik elkaar wel een beetje bedeusd aan. Maar moesten ook wel lachen want ze moesten eens weten..... Wij hebben namelijk afgesproken dat we het aan niemand vertellen dat we bezig zijn. Zelfs onze ouders, broers en zussen niet. Zij horen het uiteraard als eerste mocht het zo zijn.

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden alleen dat mijn vriend en ik het ontzettend druk hebben. Wel handig dan denken wij er ook niet zoveel aan. Alleen s'avonds, dan denk ik weer aan jullie, dat ik nodig weer moet lezen en dat mijn NOD 10 mei is. Ik kap er nu even mee en ga de andere berichten nog even lezen !!

Groetjes Biaggi.

Hoi Biaggi,

Wat komen er veel berichten bij he? Als je 1 dag niet kijkt dan loop je meteen al een achterstand op. Op zich wel goed dat je zo druk bent, want dan ben je er ook niet de hele dag mee bezig. Ik probeer ook om er niet constant mee bezig te zijn maar dat is best moeilijk. Ik hoop voor je dat het 10 mei raak is ;-)

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan