druk, druk, druk

Ben nu 27 weken zwanger van de derde, en ik heb het gevoel dat ik op ontploffen sta.. zowel letterlijk als figuurlijk! Die buik lijkt met de dag groter te worden, heb ik bij de vorige zwangerschappen geen last van gehad.. k zie er uit alsof ik ieder moment kan gaan werpen!
Met die giga buik word ook alles zwaarder, het huishouden, de zorg voor de kids en de hond, werken.. maar steun van mn man ho maar! Je zou denken dat ie van de vorige twee wel wat opgestoken heeft, maar nee hoor, hij is druk met de zaak, de computer en vooral zichzelf. Het hele gebeuren thuis komt voor mijn rekening, de kinderen, mijn werk, maar ook de komende verhuizing en alles maar dan ook alles wat met de baby te maken heeft, hij verdomd het zelfs om mee te gaan naar de verloskundige! (vind ie zonde van zijn tijd, want de verloskundige is toch alleen maar met mij bezig!).. jullie snappen vast wel dat ik aardig overspannen aan het raken ben?! Harde buiken zijn aan de orde van de dag.. dat kan toch niet goed zijn voor de baby? ik weet dat ik het rustiger aan moet doen, maar de omstandigheden laten dat gewoon niet toe! Mijn man aan zijn verstand brengen dat ie thuis wat meer zijn best moet doen lukt niet, en aangezien we een eigen zaak hebben is me ziek melden of minder gaan werken ook geen optie.. ik heb geen zin om in te storten, maar zo werkt het ook niet.
 
hoi dikkiedik

wat vervelend voor je, ik kan me voorstellen dat je het allemaal niet redt zo, tjeetje.
Ik denk toch echt dat je je man serieus duidelijk moet maken dat je het allemaal niet meer trekt, hetgeen ook niet zo verwonderlijk is met al je bezigheden. Je baby neemt wel waar hij/zij behoefte aan heeft maar die merkt ook wel dat je erg druk bent natuurlijk.
wens je sterkte

gr sandra
 
Wat slopend! Je moet echt rust nemen hoor. Ik vind het wel egoïstisch van hem. Als je dit meldt bij je vk zal zij je vast ondersteunen. Alleen jammer dat hij niet meegaat om het te horen. Toch aan jezelf denken hoor! En aan jullie kindje.
Sterkte!
 
He dikkiedik,

Wat ontzettend vervelend voor je zeg. Was je man bij de vorige zwangerschappen ook zo ongeinterresseert? Logisch dat het je te veel wordt. Zoiezo de drukte van je kinderen, ik heb het nu af en toe al met mijn kindje en dat is er maar één...
Maar hebben jullie er geen gesprekken over gehad.. Als ik dit al een eerste keer had mee gemaakt hadden er toch wel gesprekken gekomen zijn op het gebied van verwachtingen, voordat ik denk aan een volgend kindje. Per slot krijg je "samen" kinderen.
Enne ben jij niet belangrijk dan, dat ie niet mee gaat en het nutteloos vind. Vraag hem dat eens. Jij bent degene die een kindje draagt en op de wereld zet en dan grotendeels gaat opvoeden ed. Dat is een taak hoor...
Ik heb zelf het idee dat je toch eens zal knappen en gewoonweg helemaal even niet kan werken... Ik zou het toch bij hem neer leggen en hem een keuze te laten maken.. Of jij neemt vrij om jezelf en je kinderen overeind te houden of hij helpt een handje waardoor jij kan blijven werken.
Jullie moeten echt praten hoor. Alleen is ook maar alleen. En dan nog een last meedragen..
Ik wens je heeeeel veel sterkte!!! Probeer zoveel mogelijk rust te pakken en te genieten van je kinderen om je heen en je zwangerschap. Ga er lekker zelf tusseuit ofzo met de kids en laat manlief zijn eigen dag maar opvullen.

Liefs..
 
Tja lullig voor je maar je hebt het zelf in de hand hoor!!!! Jij bent diegene die het toelaat!!!! Zou wat harder voor em zijn en wat meer voor jezelf opkomen want der is maar een die er daadwerkelijk wat aan kan doen en dat ben jezelf dus kom op meid stel je niet zo afhankelijk op en ga meer op je strepen staan zoalang jij alles maar blijft doen zie ik je man niks van je overnemen Kort on je laat het zelf toe anders zit je niet in zo,n situatie.Ik bedoel het niet als een boze reaktie en wens je ook veel sterkte toe en vooral denk aub aan jezelf!!!!! Groetje katinka
 
Ha meiden,
Bedankt voor jullie reacties! Was het allemaal maar zo makkelijk, natuurlijk hebben we erover gepraat, en dan belooft ie beterschap, dat gaat dan 3 dagen goed en vervolgens heeft ie wel weer genoeg zijn best gedaan (denkt ie). En Katinka, je hebt best gelijk, als ik alles zelf doe dan zal hij niet snel iets van me overnemen, maar als ik niets doe, dan doet hij ook niets! en dan ga ik me weer ergeren en uiteindelijk heb ik daar mezelf weer mee! Vooralsnog ben ik nog steeds op de been, heb een weekendje ' rust' want manlief moest er even tussenuit met zn vrienden.. denk dat ik inderdaad het advies van ukkepuk maar op ga volgen, ook lekker een paar dagen ertussenuit..
 
Terug
Bovenaan