druk druk druk

Hoi Allemaal,
Ik ben erg slecht bezig. Ik heb het zo druk dat ik het forum en msn volledig verwaarloos. Wel met een goede reden hoor. Ik heb het echt zo druk en ik zit er af en toe helemaal doorheen. Heb zelfs mijn moeder ingeschakeld om te helpen schoonmaken, omdat het er bij inschoot.
En vorige week 1 visite afgebeld, een verjaardag afgebeld en niet naar een vrijgezellenfeest geweest (ook door tekort aan gekolfde melk).
Ik probeer wat meer hier te zijn, maar ik moet zo veel andere dingen. Ook een beetje een ritme krijgen, want ik ga straks een paar weken op vakantie, dan 1 week thuis en dan weer aan de bak....

liefs Mariska
trotse mama van Feline en Gijs

Het valt niet mee met twee van die kleintjes, he? Je hebt gelijk dat je het wat rustiger aan doet, hoor! Een beetje extra hulp is zeker fijn. Wel lekker dat je wat mensen hebt om op terug te vallen.

Als je het echt niet trekt, kun je altijd nog overwegen om iemand voor de huishouding in te schakelen. Zeker voor de badkamer, wc en keuken is dat heerlijk. Dat kost je misschien 10 of 20 euro per week, maar dan heb je het wel een stuk relaxter. Ik heb het er zeker voor over, iedere maandagochtend komt er iemand om mijn huishouden te doen. Echt fijn!

Groetjes, Marisa

Hallo meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het wel, alleen begin ik zo langzamerhand een beetje eenzaam te worden. Ik zal even een en ander uitleggen.

Nadat ik mijn man leerde kennen zijn we gaan samenwonen in zijn huis, ong. 8 km. van mijn woonplaats vandaan. Al mijn vrienden en kennissen wonen daar ook.

Inmiddels ben ik van onze tweede in verwachting. Ik heb al een peutertje van net twee jaar rondlopen en de zwangerschap begint behoorlijk vermoeiend te worden. Door deze combinatie zit ik veel in huis. De enige met wie ik veel contact heb is mijn man (mijn maatje) en mijn moeder.

Ik voel me de laatste tijd erg alleen, ik kan gewoon niet meer zo makkelijk naar mijn vriendinnen en zij hebben het ook erg druk. Mijn dochtertje is een schat, maar verder dan een 'gesprek' over de Teletubbies komen we niet.
Sinds anderhalve week gaat mijn dochter twee ochtendjes naar de peuterspeelzaal. In theorie kan ik dan iets voor mezelf gaan doen, maar door de zwangerschap word ik daar dus weer in belemmerd.

Is er iemand die dit herkent?

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,
Er staat je heel wat te wachten....haha. Weet je het is zooooo leuk, maar ook zo zwaar. En inderdaad zwanger zijn en niet alles kunnen, niemand zowat zien. Ik weet precies hoe je je voelt.
Anders bel je toch gezellig met je vriendinnen? En ik zei het in het andere berichtje al, kom op msn!
liefs MAris

Terug
Bovenaan