druk druk druk

lieve meiden,
zie dat jullie de afgelopen week lekker druk aan het schrijven geweest zijn. Leuk!
Ik merk zelf dat ik maar heel weinig tijd kan vinden om hier te kijken en te schrijven. Ben vorige week lekker op vakantie geweest, even ertussen uit.
Ik hoop volgende week meer tijd te vinden om hier te reageren.
Op zich gaat alles prima, maar begin het wel zat te worden...
nog 4 weekjes werken en dan lekker verlof.
morgen 30 weken,

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 29w6d

Hoi Patricia,

Ik ben van het meiforum 2008 en heb toen met de geboorte van bas* wel een bericht achter gelaten maar nu ik alles al weer een tijdje volg zag dus ook dat je  nu weer zwanger bent ...(wist eigenlijk steeds niet wat ik moest schrijven maar wilde wel steeds) nu nog niet zo goed maar  ik  wil je graag nog feliciteren en ben blij dat nu alles goed is  met jullie meisje.  Ik heb steeds aan je gedacht en zeker nadat onze dochter is geboren op 2 mei, ik hoop niet dat je dit bericht vervelend vind!!!  Hierbij wens jullie alle geluk van de wereld en weet zeker dat bas* super trots zal zijn op zijn aankomende zusje...

Groetjes Jolanda

Lieve Jolanda,
vind je berichtje helemaal niet vervelend hoor, erg lief zelfs!
Ik kon vorig jaar bij de mei-mama's al melden dat ik weer zwanger was, helaas werd dat een miskraam, maar gelukkig was ik daarna snel weer zwanger. Wel gek dat ik nu weer in mei uitgerekend ben...
Maarre hoe kom je erbij dat wij een dochter krijgen? Ik weet het geslacht zelf nl nog niet...

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 30w

ohhhh  foutje hoe ik daar bij kom ???? ik weet het zelf niet, denk dat ik het door de war heb gehaald...  maar  hierbij geef ik jullie dan nog een keer mijn gelukswensen  voor  ''het"  ukkie  ... en nu blijf ik je natuurlijk volgen en ben ik heel benieuwd wat jullie krijgenmaar voorlopig moet hij of zij nog lekker in je buikje blijven....

groetjes jolanda

Terug
Bovenaan