Druk, druk druk

Hoi meiden

HErkennen jullie het ook. Ik heb het gewoon druk. Vannacht 1.00 uur en 5.00 uur en dan weer 8.00 uur kwam onze man (wel veel voor zijn doen, maar we mogen op aanvraag gaan voeden, en hij moet zijn ritme daarin nog even zoeken, hoop ik)
Vanmorgen dus om 8.00 uur de fles, daarna 45 min kolven. 1.00 uur voor het laatst gekolft dus sta dan op knappen, en mijn borsten zijn na 30 min nog echt niet leeg.
10.00 uur stond mijn moeder op de stoep. Eerst maar even gedoucht en ontbeten, en daarna de kleine in bad. MIjn moeder kwam helpen. Is eenzijdig verlamd, dus was voor ons allebei spannend.
Daarna wilde hij weer de fles.
Snel nog even gekookt (gaan op verjaardag, dus dacht net zo makkelijk, anders eten we vanavond zo laat)
Nu 13.00 uur en ben helemaal uitgeteld. Het is nu 5 weken na mijn sectio, gelukkig gaat het goed. Maar merk wel dat ik nu erg moe ben.
Ga zo even lekker mijn bedje in, dan om 14.15 de wekker om te kolven

Voeding van 8.00 uur de man aan de borst gelegt, om weer eens uit te proberen. Maar hoe leer je hem hoe hij moet aanhappen, als hij de fles gewend is, gebruik al een tepelhoedje. Dus het was geen succes.

Nou heel verhaal, hoe gaan jullie er mee om dat je gewoon geen tijd hebt voor je zelf. Al is het maar even. Als de kleine slaapt, dan ga ik al opruimen ed.

Oja vergeet erbij te vertellen dat hij in de ochtend na de fles en smiddags na zijn tukkie niet slaapt. DAn wilt hij vermaakt worden. (nu al kijkt hij mee naar alles en merk je als je niks aanbied hij zich verveeld haha)

x

hahaha ja je krijgt het steeds drukker met je kleine uk, straks hebben ze maar 5 flessen van 200ml per dag en dnek je lekker rustig maar dan beginnen ze te tijgeren en kruipen en voor je het weet lopen ze al..
Daar gaat je rust dan helemaal

ik sliep vaak ook even als Jonna sliep maar dat komt er telkens niet van, afspraken of belletjes tussendoor of opvang is ziek en mijn oduste rondrennende uk is thuis

merk dat ik vooral moe ben en al die afspraken zijn best vermoeiend. We doen het nog maar even rustig aan.

De tijd vliegt voorbij ja. Het probleem hier is alleen dat alles wat we normaal samen deden nu alleen moet gebeuren. Mevrouw weigert te slapen na de voeding (er is reflux geconstateerd en we zijn nog in de aanloop naar eventuele medicatie) en liggen in bed/box wil ze absoluut niet. Nu laat ik haar af en toe wel eventjes huilen, maar het verandert al snel naar frustratie. Nu zit ik me af te vragen (na het lezen van Yvonne dr stukje) of ze misschien ook niet huilt van verveling. Het is nog allemaal lastig te onderscheiden voor me, huilt ze nu vanwege het last van de reflux, een vuile luier of nog iets anders. In ieder geval is ze alleen rustig als ze bij pa of ma kan zijn. Waardoor ik doordeweeks niets anders kan doen dan tutten met haar en echt nergens aan toe kom..
Het is een goed excuus om elke dag een rondje om te doen met de wagen, dan slaapt ze wel en kan ik ff een uurtje wat in het huis doen.

Ik kom ook nergens aan toe inderdaad. En dan heb ik nog geen eens kraamvisite over de vloer. Moet er niet aan denken, niet eens tijd om te douchen :-S. Ze komt elke 3 en soms 2 of 2,5 uur. Tussendoor maak ik ontbijt of lunch voor mezelf en ruim ik wat op, maar echt met een slakkegang. Sneller lukt niet vanwege buikwond en vermoeidheid.

Maar serieus?! Na het voeden niet meer slapen?! Staat mij zeker ook te wachten, wanneer moet ik dan in hemelsnaam alles doen?! Kan nog niet wennen aan dit nieuwe leven hoor. Geen idee hoe ik het allemaal moet gaan doen straks. Zucht... Waar zijn we aan begonnen?

Hoe ouder ze worden hoe anders je dagindeling wordt ;) het gevoel waar zijn we aan begonnen heb ik dan nog niet zo, alleen het fulltime moederen is nog niet voor me weggelegd, ik had mijn collega's van de week langs en zou wel weer willen beginnen..
Zo blij dat onze madame nog steeds slaapt, maar weer afwachten hoe dat na de volgende voeding is.. Heb in ieder geval nog niet zo veel gedaan als in de laatste twee uur!

Herken het!! Meneer slaapt ´s ochtends na de fles van 10 uur eigenlijk niet meer. dus dan doe ik hem in bad en ga meestal even wandelen. met een beetje geluk slaapt hij ´s middags wel een paar uur dus probeer dn zoveel mogelijk te doen.Verder huilt hij best wel veel,krampjes, en wil dan eigenlijk alleen maar bij moeders zitten dus doe dan ook niets.

Hier is het ook een stuk drukkerder nu. Vind het soms best pittig hoor 2 kids! En het is natuurlijk altijd zo dat ze dan net samen beginnen. Afgelopen nacht heeft mijn oudste erg onrustig geslapen, was vandaag moe en dus erg vervelend en dat steekt de jongste aan. Dus het was weer lekker feest hier vandaag! Heb vandaag meerdere keren met huilende dames op de bank gezeten. Huishouden lukt op die dagen dus ook totaal niet. Gelukkig zijn er steeds meer goede dagen en dan helpt mij oudste me gezellig mee terwijl de jongste lekker slaapt.

Ik vind wel dat de dagen voorbij vliegen zeg! Kraamvisite, verjaardagen, feestdagen, huishouden, cb afspraken, vrijgezellenfuif en bruiloft en ga zo maar door. Nog maar 6 weken en dan is het alweer einde verlof!! Brrrr nog maar niet aan denken!

Liefs ciomama

Hoi ja het is wat een kindje. Maar ik vind het allemaal erg leuk. Al is het erg vermoeiend allemaal.
Vannacht mag ik lekker doorslapen, dan heeft mijn man nachtdienst. Hij kan de andere dagen allemaal doorslapen als hij moet werken en dan ga ik er elke 3 a 4 uur uit. Luize leven heeft hij dus haaha, en hij is moe en bij mij valt het alles mee. Wat doet hij fout

@aviya. Ik weet niet hoe oud jouw kleine is, maar het kan best zijn dat ze uit verveling huilen. De mijne wilt echt wel wat activiteiten aangeboden krijgen. Al is het maar een muziekje.

x

Terug
Bovenaan