Druk druk, kleine update met foto's

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ben een tijdje niet op het forum geweest, zijn een beetje druk met van alles!
Mijn man heeft een nieuwe baan, vanuit Rotterdam naar een klein dorpje in de buurt.
Ook is hij gestopt met de academie van bouwkunst, hij wilde al van jongs af aan architect worden dus die academie was zijn droom. Het bleek echter niet te gaan, werken, een kind, school en ook nog een vrouw . Een moeilijk keus, want daar ging zijn toekomst droom, maar wel een goede keus, er is weer wat rust in huis.

Ook ik ben na 6 jaar werken op een KDV in Rotterdam opgestapt. Ik ga maandag beginnen in een prachtig nieuw startend KDV van maar één groep in een grote ruimte.
Zo anders dan in Rotterdam, maar dit brengt toch ook wel wat spanning met zich mee.

Jente is ook 1,5 week flink ziek geweest, een paar dagen meer dan 40 graden koorts, pfff. Gaat nu weer prima.
Jente wordt steeds ondeugender en krijgt echt een eigen willetje maar is nog steeds altijd vrolijk en goedlachs.

Heb wel aan jullie allemaal gedacht en hoop er weer iets vaker te zijn nu de rust een beetje terug keert.

Even een paar foto's van mijn allesie:

Groetjes van Fennie en Jente

Wat een heerlijk koppie heeft die jongen toch hé?? En die lach, daar smelt ik van hoor!

Maar lekker dat jullie weer wat rust hebben zeg. Je voelt je denk ik gelijk een stuk beter of niet? En leuk zeg, een nieuwe baan, altijd spannend! Klinkt goed in ieder geval.

Kus, Marieke

lekker ventje hoor!!
en wat goed die beslissingen in jullie gezin, wel moeilijk maar ontspanning is onmisbaar voor een mens!

liefs Jenneke mv Ivar

Life is all about choices!
Fijn dat de rust weer ietsie terug is!
En leuk om Jente weer eens te zien!
Liesf NElleke

Hoi die hoi,

Oh wat heb ik je mannetje gemist, hij heeft zo'n lekker koppie. Maar je hebt een goede beslissing genomen., eerst je eigen leven lekker laten lopen en dan pas de rest.

Succes op je nieuw werk meis, je verdiend het.

Liefs Nanda

Wat is het toch een lekker ventje!
En wat fijn dat je weer terug bent, veel plezier op je nieuwe werk en natuurlijk hier

Pauline

Hey Fennie,

Wat leuk dat je terug bent...en wat een leuk ventie heb je zeg....

Hou je ons op de hoogte hoe je nieuwe job bevalt...

Liefs Denise

Terug
Bovenaan